ויאסטי מזייף....האמנם?

negative

New member
ויאסטי מזייף....האמנם?

זה קרה לי כבר בעבר באיזשהו פלאג...ועכשיו זה קורה לי שוב בSUPER QUARTET של אדירול... אני מתחנן לעזרה...
 

kundara

New member
אוקיי

יכול ליהיות שנכתב פיץ' בנד במידי, יכול ליהיות שאחר מהפרמטרים של הסינט ראה (Fine\Detune) נוטים למעלה או למטה
 
יש פריסטים

ש"כאילו" מזייפים אבל כמו שהם מזייפים אתה יכול לשנות את הפרמטר שלא יזייף
 
למעלה