m i c h a l i
New member
וחומר למחשבה
שוב שמים לנו מקלות בגלגלים. שוב הבירוקרטיה והפוליטיקה שבגללם רק אנחנו מפסידים. שוב תמונה של ויקי כנפו שממש לא מייצגת את החד הוריות ( לא אותי בכל אופן) שוב התגובות המתלהמות בחד הוריות... ואיך אפשר לשנות את הדיעה הרווחת בכלל הציבור? עד מתי ימשיכו לחשוב שכולנו פרזיטים שחיים על חשבון משלם המיסים? עד מתי יזרקו הבטחות באוויר רק כדי להרגיע את המכות של הגזירות שמפילים עלינו ביבי וחבריו?
שוב שמים לנו מקלות בגלגלים. שוב הבירוקרטיה והפוליטיקה שבגללם רק אנחנו מפסידים. שוב תמונה של ויקי כנפו שממש לא מייצגת את החד הוריות ( לא אותי בכל אופן) שוב התגובות המתלהמות בחד הוריות... ואיך אפשר לשנות את הדיעה הרווחת בכלל הציבור? עד מתי ימשיכו לחשוב שכולנו פרזיטים שחיים על חשבון משלם המיסים? עד מתי יזרקו הבטחות באוויר רק כדי להרגיע את המכות של הגזירות שמפילים עלינו ביבי וחבריו?