וזה לא נגמר...

איילת1974

New member
וזה לא נגמר...

לפני כחודש, אמי הלכה לשם כדי להגיע עמם להסדר, ובסוף שלמה את החוב (דבר שהכעיס אותי מאוד). הם הבטיחו לבטל את העיקול, וחשבתי שלפחות זה נגמר. אתמול הלכתי לבנק כדי להוציא כסף מהכספומט ופנקס צ´קים והרה איזו הפתעה. נחשו מי לא יכול למשוך כסף ולהזמין צ´קים ולמה? הייתי צריכה לגשת למנהל הסניף, שיאשר ל למשוך כסף מהכספרית, וחוץ מהזמן הרב שזה לקח, גם שילמתי עמלה גבוהה בהרבה. יד ימין של ביטוח לאומי לא יודעת מה יד שמאל עושה, ואנחנו משלמים.
 
למעלה