וזה הסיפור שלי...
הריונית יקרות שלי, להתחיל לחייך כי כמעט סופשבוע..... ולסיפורי, אני מחר בשבוע 16
עם בולבלון בבטן.
מתחילת ההריון יש לי סיפור לא מובן ולא ברור של CMV ,
נשלחתי לתל השומר לפגישה עם מומחה ל CMV - ד"ר אדריאן. שם נאמר בצורה מאוד מיקצועית וגם מאוד קרה, שכנראה שכן נדבקתי בוירוס ובין השורות הוא אמר לי (כמובן הוא לא רוצה להתחייב)שזה היה לפני ההריון ןרוב הסיכויים שהעובר לא נדבק
אבל, למרות הכל הוא מבקש שאני אעבור דיקור מי שפיר...למען הסר ספק ומפה התחלתי קצת לדמוע... מי שמבצע את הדיקור בתל השומר הם- ד"א אדריאן או ד"ר פלדמן. ומה דעתכן עליהם ובכלל, מי חוותה את חווית התעתוע של ה CMV (שלפני ההריון אף אחת לא שמעה על עליו...) שתפו אותי קצת..וקצת עידוד לא יזיק... שבת שלום.
הריונית יקרות שלי, להתחיל לחייך כי כמעט סופשבוע..... ולסיפורי, אני מחר בשבוע 16