וויש או מאסטרו....

וויש או מאסטרו....

אני מקווה כי אתם מבינים שיש למחוק את כל ההודעות של הדינוזאור ולהגביל אותו גם !!! מה זו ההצפה המטומטמת הזו??? מזל שאנחנו כבר עברנו את הזמן של הפורום הישן אחרת היינו צריכים לדפדף באיטיות לדפים האחרונים בהם השארנו הודעות... בארי <ברגע של עצבים על דינו...>
 
שבת שלום לך בארי אחי אני מסכים איתך

במאה אחוז כל ההצפה הזאת היא קצת חסרת תועלת לא???? ולדינוזאור גוניור למה להציף הבנו שאתה רוצה שלא יוכלו לראות את המריבה שנעשתה פה בפורום אבל דחילק להציף?? אז מה עשית בזה?< חוץ מלהצליח להיכנס בתור חבר פורום אז וויש מאסטרו בבקשה הורידו מאתנו את ההצפה שדינוזאור גוניור גרם לה היא כבר שירתה את מטרתה והורידה את הויכוח שהיה מה שזה לא יהיה אז ההצפה הזאת מיותרת כבר העיפוה ויפה שעה אחת קודם וחתיכה עולמית שעתיים לפני כן של עצמי לתקופת חיי ושלכם לנצח נפוליאון החרטטן
 
למעלה