בארי הברבארי
New member
וויש או מאסטרו....
אני מקווה כי אתם מבינים שיש למחוק את כל ההודעות של הדינוזאור ולהגביל אותו גם !!! מה זו ההצפה המטומטמת הזו??? מזל שאנחנו כבר עברנו את הזמן של הפורום הישן אחרת היינו צריכים לדפדף באיטיות לדפים האחרונים בהם השארנו הודעות... בארי <ברגע של עצבים על דינו...>
אני מקווה כי אתם מבינים שיש למחוק את כל ההודעות של הדינוזאור ולהגביל אותו גם !!! מה זו ההצפה המטומטמת הזו??? מזל שאנחנו כבר עברנו את הזמן של הפורום הישן אחרת היינו צריכים לדפדף באיטיות לדפים האחרונים בהם השארנו הודעות... בארי <ברגע של עצבים על דינו...>