וויסקי ...

  • פותח הנושא ƒire
  • פורסם בתאריך

ƒire

New member
וויסקי ...

אני לא מומחה גדול באלכוהול ולמרות זאת אני רוצה להביע דעה - אתמול במסיבונת קטנה לכבוד זה שהוצאתי רישיון פתחתי בין השאר בקבוק וויסקי גראנט'ס, לא זול, מעל 100 שקל עולה הבקבוק, שתיתי קוקטיילים מבוססים על וויסקי אבל אף פעם לא נקי, אז שמתי קרח בכוס מתאימה הכל סבבה ולגמתי... כשהוויסקי בפה הטעם מצויין חריף כיאה למשקה בעל 43% אלכוהול אבל עם טעם ולא סתם מרירות כמו בוודקה. ואז בלעתי את הוויסקי ... אלוהים ישמור! איזה טעם רע עלה לי בפה, שתיתי שוב כדי לבדוק שלא דימיינתי ושוב הטעם הדוחה הזה עלה בפה אחרי ששותים את המשקה ... זה בכל סוגי הוויסקי ?! זה ממש מאכזב !! המממ חוץ מזה יש למישהו קוקטיילים שמבוססים על וויסקי ? לראות מה יכול להשאיר את החריפות הנפלאה בהתחלה ולהעלים את העובש שבא אחרי זה .. תודה! נ.ב. זאת דיעה אישית כמובן אז לא לרצוח אותי
 

Jack Daniel

New member
אחות ../images/Emo101.gif ראסטי נייל לבחור../images/Emo6.gif

ובכן יש הנוהגים אני לא, להרגיל את עצמם לטעם המחוספס של הוויסקי בעזרת ראסטי נייל וויסקי בתוספת דרמבואי: המינון: 2/3 וויסקי סקוטש 1/3 ליקר דרמבואי אפשר גם להשתמש בדרמבואי קרים, ובכלל קוקטיילי שמנת טעימים וערבים לחך.
 

rubber duck

New member
סבלנות סבלנות וסבלנות

וויסקי צריך לשתות לאט לא למהר ולא לנסות להחליקו בגרון במהירות כמו שנהוג לעשות עם וודקה / טקילה לגום מעט וויסקי ( רצוי עם מעט קרח ) תן לו לשהות בפה מסםפיק כדי שתרגיש את הטעם ואז החלק אותו במורד הגרון זו הדרך שלי להנות מוויסקי אגב הוויסקי האירי חלק יותר וקל יותר לשתיה שרון
 
למעלה