וויסקי ...
אני לא מומחה גדול באלכוהול ולמרות זאת אני רוצה להביע דעה - אתמול במסיבונת קטנה לכבוד זה שהוצאתי רישיון פתחתי בין השאר בקבוק וויסקי גראנט'ס, לא זול, מעל 100 שקל עולה הבקבוק, שתיתי קוקטיילים מבוססים על וויסקי אבל אף פעם לא נקי, אז שמתי קרח בכוס מתאימה הכל סבבה ולגמתי... כשהוויסקי בפה הטעם מצויין חריף כיאה למשקה בעל 43% אלכוהול אבל עם טעם ולא סתם מרירות כמו בוודקה. ואז בלעתי את הוויסקי ... אלוהים ישמור! איזה טעם רע עלה לי בפה, שתיתי שוב כדי לבדוק שלא דימיינתי ושוב הטעם הדוחה הזה עלה בפה אחרי ששותים את המשקה ... זה בכל סוגי הוויסקי ?! זה ממש מאכזב !! המממ חוץ מזה יש למישהו קוקטיילים שמבוססים על וויסקי ? לראות מה יכול להשאיר את החריפות הנפלאה בהתחלה ולהעלים את העובש שבא אחרי זה .. תודה! נ.ב. זאת דיעה אישית כמובן אז לא לרצוח אותי
אני לא מומחה גדול באלכוהול ולמרות זאת אני רוצה להביע דעה - אתמול במסיבונת קטנה לכבוד זה שהוצאתי רישיון פתחתי בין השאר בקבוק וויסקי גראנט'ס, לא זול, מעל 100 שקל עולה הבקבוק, שתיתי קוקטיילים מבוססים על וויסקי אבל אף פעם לא נקי, אז שמתי קרח בכוס מתאימה הכל סבבה ולגמתי... כשהוויסקי בפה הטעם מצויין חריף כיאה למשקה בעל 43% אלכוהול אבל עם טעם ולא סתם מרירות כמו בוודקה. ואז בלעתי את הוויסקי ... אלוהים ישמור! איזה טעם רע עלה לי בפה, שתיתי שוב כדי לבדוק שלא דימיינתי ושוב הטעם הדוחה הזה עלה בפה אחרי ששותים את המשקה ... זה בכל סוגי הוויסקי ?! זה ממש מאכזב !! המממ חוץ מזה יש למישהו קוקטיילים שמבוססים על וויסקי ? לראות מה יכול להשאיר את החריפות הנפלאה בהתחלה ולהעלים את העובש שבא אחרי זה .. תודה! נ.ב. זאת דיעה אישית כמובן אז לא לרצוח אותי