ווילד

Arie_Z

New member
ווילד

האם יש שיטה להכנס לווילד בלי לישון לפני זה?. (יש לי בעיות עם להרדם ולהתעורר רק 5 שעות אחרי שנירדמתי. תודה מראש
 

Variety

New member
תגובה

אני ניסיתי, אני ניסיתי כבר המון זמן אבל לא הצלחתי עם לפני השינה.
 

Moonlight ocean

New member
אצלי זה ההפך

אני מאז ומתמיד נכנסת לחלומות צלולים ישר שאני הולכת לישון, בלי לקום אחריי 5 שעות....זה מצויין ורמת צלילות גבוהה....וכך גם המודעות
 

אלון ב

New member
זה נדיר ....

בדרך כלל חלומות צלולים שמתרחשים כשרק הולכים לישון הם ברמת צלילות נמוכה בגלל שהגוף עוד מאד עייף והמוח לא צלול מבחינה מחשבתית, וגם אם יש כבר חלום צלול אז ממשיכים לישון אחר כך ולא זוכרים ממנו כלום, ובכלל אם מנסים ווילד כשרק הולכים לישון זה הרבה יותר קשה כי בדרך כלל לא מתחילים לחלום מיד כשנירדמים אלא רק אחרי שעה וחצי מהרגע שנירדמים. לעומת זאת אם מנסים אחרי 5-6 שעות שינה וכמה זמן שמתעוררים וקמים מהמיטה אז החלום הצלול יהיה ברמת צלילות הרבה יותר גבוהה כי עכשיו הגוף לא עייף והמוח הרבה יותר צלול מבחינה מחשבתית וגם מתחילים לחלום מיד בשניה שנירדמים, לכן כל היתרונות הם לחלומות צלולים אחרי 6-5 שעות שינה. אצלך זה מקרה יוצא דופןף חבל לבזבז אנרגיה על חלומות צלולים ישר כשהולכים לישון, שווה הרבה יותר לעשות מאמץ ולהתעורר אחרי 6-5 שעות שינה להישאר ערים קצת ורק אז לנסות. אלון
 

Moonlight ocean

New member
תודה על העצה

אבל העניין שזה לא גורם לי לבזבוז אנרגיה, כי להפך..אני לא מתאמצת, הווילד מגיע בשניות...בגלל שאני הולכת לישון ממש בשניה לפני שאני מאבדת הכרה ואז ישר אני נכנסת למודעות, אז הווילד מופיע בשניות ויש לי חלומות צלולים ב80-90 אחוז...
 

yariv~2

New member
שכחתם משהו קטנטן.. ווילד בצהריים

זה אחד הדברים הקלים ביותר ולא צריך לישון לפני (אבל עדיף להיות מעט עייפים (למשל אחרי משחק כדורגל טוב.. או מחול לבנות.. ריקוד וכו´)
 
למעלה