ווילד..............................

UpTown~Girl

New member
ווילד..............................

היום אני הולכת לנסות ווילד... איזו שיטה הכי כדאי לי לנסות חוץ מהשיטה של הנשימות?
 

אלון ב

New member
כמו שאמרתי לך אתמול - מוסיקה !

כל דבר שמחזיק את המודעות העצמית ערה זה טוב, שיטה מאד נחמדה וטובה היא להקשיב למוסיקה שקטה ( הרבה יותר נחמד מאשר להקשיב לתיקתוק משעמם של שעון ) פשוט שימי מוסיקה שקטה ליד המיטה שלך ( רדיו או דיסק ) ותתרכזי רק בה, בלי לחשוב על דברים אחרים ובלי לינדוד עם המחשבות לכל מיני כיוונים אחרים כי התוצאה תהיה שתאבדי את המודעות העצמית ותרדמי רגיל. פשוט תקשיבי אך ורק למוסיקה, כווני אותה שתהיה חלשה אבל עדיין מספיק חזקה כדי שתשמעי אותה, עדיף משהו שקט ולא יותר מדיי תופים וקצב כי אז יהיה לך קשה להרדם ( ככה נראה לי ). ואל תישכחי שאת עושה את זה רק אחרי 5-6 שעות שינה. אם את מנסה ישר אחרי שאת מתעוררת בלי לקום בכלל מהמיטה אז זה יהיה מאד מהיר ( אפילו כמה שניות או כמה דקות עד הוויברציות והשיתוק ) אבל מצד שני יהיה לך יותר קשה לשמור על המודעות העצמית כי תהיי מאד עייפה, אז עדיף לקום לפחות לכמה דקות ולשטוף קודם פנים במים כדי להתרענן קצת לפני שמנסים. תגידי איך הלך לך. ביי ביי אלון
 

אלון ב

New member
אין בעיה

אני אזכור את זה בפעם הבאה כשאראה הודעות שלך בפורום אלון
 

shabaz

New member
פוווווווווסי פייט!!!!

מה לfucking crap קרה לכם? רבתם או מה? מישהו מוכל להסביר לי?!?!?!?!?! לא משתלם לא להיות בפורום הרבה זמן אה?
 

UpTown~Girl

New member
כנס לצ´אט.......

רבנו קודם.... השלמנו... חחח...קטעים איתנו... נכון אלונוש???
 
למעלה