וויאג'ר

yair y

New member
וויאג'ר

שלום, אני צופה מסע בין כוכבים כבר מספר שנים, אך אני ממעט מאוד לגלוש לפורומים, קהילות וכו', ככה שאולי אני לא מחדש כלום לאף אחד, ואם אכן כך התנצלותי מראש. בקרוב תגיע לסיומה העונה השישית של וויאג'ר בערוץ yes+. משום מה, רכשה yes רק את שש העונות הראשונות ולא את העונה השביעית. כלומר, לא נזכה לראות (לפחות בזמן הקרוב) את העונה השביעית. למישהו אולי יש מושג מה סטטוס הרכש ב-yes, ומתי תשודר עונה 7? נראה לי די מגוחך לקטוע את שידור הסידרה אחרי 6 עונות רצופות, לא?
 

TOMPARIS

New member
../images/Emo128.gifבשבת הזו יהיו שני פרקים אחרונים

של העונה השישית של ויאג'ר
 
למעלה