וואו וואו וואו מה פה קורה פה ?? :)

tenen

New member
בעיתונות למשל

אנחנו ממש אידיוטים בכל הנושא של הטיפול בתיקשורת הישראלית ובמיוחד בחול את יודעת שזה נראה ממש רע שכולם רואים המון תמונות של ילדים פלסטינים פצועים ולעיתים נדירות של ישראלים פצועים והרוגים? זה נראה כאילו הם הסובל העיקרי שאנחנו מתאכזרים אליו בלי שום סיבה שבפועל אצלנו קורה אותו דבר הבעיה שאנחנו לא מפרסממים חצי ממה שאנחנו אמורים לפרסם וממה שדיברתי עליו, זה לא נראה לך אידיוטי שצה``ל יגיד שהם פישלו שהם ירו על הבית של ג`יבריל ? הרי ירו אליהם מאותו כיוון הם היו אמורים להחזיר אש לא משנה של מי הבית וברור שאין על מה להתנצל זאת הגנה עצמית של חיילים שיורים עליהם.
 

Auntie Gizmo

New member
אז נותר לי רק לומר

שאתה כן צודק, פשוט לא הבנתי איפה בדיוק יצאנו אידיוטים.... כן, השעות המאוחרות מטריפות לי את השכל ומצמקות אותו אט-אט ~Giz~ מחזקת את ידיך!
 

tenen

New member
רק שניה

תראי את האמת אני דיי חדש פה קוראים לי טל ואני בן 18 מרמת גן מי את? נ.ב בא לך להתכתב דרך אי מייל? [email protected] אני אוהב להתכתב ובאי מייל יותר נח מאשר כאן :)
 
יש לי הארץ בבית

ולכן אני אוותר על הקריאה של זה מזמן נגמלתי מקריאה של גדעון לוי שלא מסוגל לגלות אפילו טיפת אמפתיה לעמו שלו ודעותיו הפוליטיות מקבילות לדעותיו של החכ``ים הערבים. וגם עמירה הס לא משהו... ערן
 

MERD!

New member
עוד פעם כולם קופצים

מה קרה? הראו מה קורה גם לצד השני.. אז למה אתם קופצים? קשה לכם להתמודד שגם אנחנו עושים שם טרור?
 

eti57

New member
מה?!

מה את תופסת מעצמך דוקא לא היית חסרה לאף אחד
 

*may*

New member
פסססט פססססט

או שמא אני אגיב כמו שענבל הגיבה פעם למישהו : *הסנפה הסנפה* מישהו מריח כאן פרחות..?? :) כל הזכויות שמורות לענבל, המכונה rastotman.
 
שגגה שגגינו שגגו שגגוגיות.

נעשה את זה בגוף שלישי, כנראה שזה מה שעובד פה. יוב תוהה למה כשצה``ל מפגיז ישוב ערבי ותינוקת נהרגת זה נחשב לשגגה. יוב תוהה איך ילד שנרצח מטווח אפס נחשבה לשגגה. יוב תוהה איך הפגזה של היחיד שעוד מסכל פעולות חבלניות בשטחים נחשבת לשגגה. כולנו שגג אחד גדול.
 
למעלה