וואו, איזו היענות!

וואו, איזו היענות!

אני דווקא התייחסתי לסטיגמות של הגיל, ממש לא למוצא- זו הייתה סתם השוואה. ולדוד- אני דווקא מאד שמחה שאתה גאה בהיותך חתול. כל הכבוד. ליה
 
למעלה