ירושלמי2007
New member
וואוו איזה כיף !!!
היום בערב (באמצע העבודה) נפגשתי עם ה 4 המופלאים שקיימים בפורום הזה !! ואלו הם/ן אדמור, עובבי, בר-חן, ליי פיי . היה כיף מ-ד-ה-י-ם !! מקווה לפגוש אותכם בקרוב ! תודה חבר`ה
היום בערב (באמצע העבודה) נפגשתי עם ה 4 המופלאים שקיימים בפורום הזה !! ואלו הם/ן אדמור, עובבי, בר-חן, ליי פיי . היה כיף מ-ד-ה-י-ם !! מקווה לפגוש אותכם בקרוב ! תודה חבר`ה