וואוו איזה כיף !!!

וואוו איזה כיף !!!

היום בערב (באמצע העבודה) נפגשתי עם ה 4 המופלאים שקיימים בפורום הזה !! ואלו הם/ן אדמור, עובבי, בר-חן, ליי פיי . היה כיף מ-ד-ה-י-ם !! מקווה לפגוש אותכם בקרוב ! תודה חבר`ה
 
זה מה זה פשוט

פשוט תהיה במקום שצולים שם חיות על האש , רצוי ברוטב פטריות ותפגוש אותם הרבה באופן מ-ד-ה-י-ם ביותר זה לא סותר את זה שהם מ-ד-ה-י-מ-י-ם ב-א-מ-ת
 

barr1969

New member
עובבי לא קשור

ואדמור רק נהג. <ש"ת, ש"ע. איך שרוצים>
 

admor

New member
היה בהחלט כיף להכיר אותך, אתה נחמד מאוד.

אני דווקא רציתי לנסוע לבד, אבל עומר ביקש להצטרף לטיול. אני מכיר אותו ואת הנטיות שלו ולכן סירבתי בנימוס.(עזוב אותי יחתיכת עלוקה) הוא כמובן גייס את בעלת המרפקים (לשורצנגר יש מרפקים יותר עדינים), שגם היא בתורה גייסה את רוצחת הצולצלות (מילא רוצחת אבל מבלי לכבד?). אני יורד לתומי לרכבי ומתכונן לנסיעה הארוכה והמתישה לכיוון משכן הקודש של החברה בישראל. פתאום, אני מגלה בתוך רכבי שתי גברים ועומר(אהה אנחנו טרמפ רק עד קצה הרחוב). באיומים (לא נזמין אותך לאף קומזיץ עם חרדים בחוף) הם הכריחו אותי לנסוע עד כפר ערבי ושם לאכול אוכל שהכשרות שלו מוטלת בספק.(תודה משעל החומס היה פצצה). <אדמור שתוהה מדוע הוא ער בשעה כזאת>
 

barr1969

New member
באותה הזדמנות

הערב אני צריכה הסעה לתל אביב. אני יודעת שאמרת לא, אבל אני אחכה באוטו סביבות חצות ככה. <שזה יפה מצידי שלא ביקשתי שתבוא לאסוף אותי מהבית>
 

admor

New member
אני אתן לך את המפתחות

לחדר העגלות והאופנעים.
 
עובבי לא מסתיר את שמו

הוא חותם את שמו בסוף הודעותיו. אם זאת , הוא עדיין מסתיר את זהותו בשלל הניקים בהם הוא כותב כל פעם שיש לו השראה. הנה אתגר בשבילך בתור חדש בפורום: זהה את עובבי. רמז: ככל שהכתיבה יותר הזויה , כך סביר שהוא מסתתר מאחוריה.
 
אמת ויציב

בזמן שקראתי את הודעתך נזכרתי שבאמת עובבי רושם את שמו בסוף ההודעה. אז טעות שלי
 

admor

New member
הטעות היא שלי

ויעידו על כך מנהלות הפורום שהטרדתי אותם שימחקו את ההודעה. הם במקום למחוק בררו עם עובבי אם אפשר להשאיר אותה. הפיתרון הוא בדיעבד, לכתחילה לא הייתי צריך לרשום את השם אלא עובבי.
 

barr1969

New member
בהזדמנות זו:

השם שלי הוא ברר, או barr, או בת חן. בכל מקרה השם הוא לא בר- חן. למרות שהבנתי למי התכוונת כשכתבת את זה.
 
למעלה