והנה קצת מהנאמנות וכיבוד שדיברתי עליו

אתה לא יודע שאלה משתפי פעולה עם הסהיונייה?

אלה בוגדים ומצורעים, כמו הערבים שהולכים לצבא הסהיוני ולשרות הלאומי.
 

מוחמד5

New member
זכותם

מיותר בכלל לציין שדברים כאלה הם אלה יביאו שוויון !!!!!!!!!!!!!! ולק אנשים הקריבו את הכי יקר להם,בנים,אחים ,בעלים.... וכלום מהשוייון לא השיגו.תשאל את הבדואים,את הדרוזים...את האתיופים...
 

respecta1

New member
נכון

וזה בושה שלא כל ישוב דרוזי לא נראה מינימום כמו קיסריה (ואני לא אומר את זה בציניות כלל.) אבל מה שבטוח, דברים כאלה, מקרבים יותר את השוויון מאשר הפגנות לאומניות שרק מנציחים את האי שיוויון.
 

היתי פה

New member
טייבה|../images/Emo45.gif

טייבה (בערבית: الطيبة) הינו כפר בדואי באזור הצפון בעמק יזרעאל השייך למועצה אזורית הגלבוע. היישוב הוקם בשנת 1920 על ידי בני משפחת זועביה שבאו לארץ ישראל מירדן. שמו של היישוב סמלי - מסמל טוב (טייבה בערבית פירושו טוב).
 

היתי פה

New member
תולדות חמולת זועביה

תולדות משפחת זועביה סיפר: אבו עומר, כפר נין אנחנו מצאצאי עלי וחסן. הגענו מעירק. צאצאי חסן נדדו עד שהגיעו לסוריה. אחד מהם, עבד אלעזיז, כעס עליו אביו ואמר לו "אזעב", כלומר, התרחק. כך מפרשים את שם המשפחה. חלק מהמשפחה נשאר בסוריה וחלק עבר לירדן ולארץ. סלאח (הסבא שלנו), היה מראשוני השבט בארץ, והוא הגיע לספוריה. מתי הגיע, אני לא יודע, אבל אנחנו הדור החמישי, ששי, שביעי. סבא עבר מספוריה למעלול. יש במעלול קבר על שמו, קבר הנביא סלאח אל מעלול. משם עבר לנין. היחסים בינינו לבין השכנים היהודים היו טובים, במיוחד עם יהושע חנקין ואחריו עם חיים שטורמן מעין חרוד. .
 
מעודד לקרוא את מה שאתה כותב

זה נותן תקווה שעם חלק לפחות מהערבים בישראל נוכל להגיע לדו-קיום אמיתי המבוסס על שוויון זכויות וחובות במולדתנו המשותפת.
 

גידעון1

New member
קראתי את זה 3 פעמים ולא האמנתי חחח

איזה הבדלים בגישות יכולות להיות גם בתוך המשפחה! אחת עם שטיפת מוח עצבנית נגד ישראל מול אח שבחר להשתחרר מהגישות הערביות הקיצוניות.
 
כל ערבי שמתגייס לצה"ל הוא לנו כאח

אני אישית מכיר כמה ערבים כאלה ואני מעריץ אותם על האומץ ועל יכולת העמידה שלהם בפני הפאשיסטים הבל"דים, האיסלאמים והקומוניסטים הרודפים אותם ואת משפחותיהם.
 
בהחלט מסכים איתך, חיילים כאלה נמצאים כמה רמות

מעל כמה חיילים יהודים שיצא לי לפגוש (לא הרבה לשמחתי), שכל תפקידם בצבא הסתכם בלהוציא פטורים: מנעליים, משמירות, מתורנויות, מלנשום אויר...... ובכל זאת, כנראה שעדיין קיימת "תקרת זכוכית" במערכת הצבא, שמונעת מאחינו הערבים והדרוזים להתקדם למקומות שבהם יוכלו באמת להשפיע על מהלך העניינים במדינה הזו.
 
לגבי הדרוזים אין 'תקרת זכוכית'

בצבאות אירופה לפני מלה"ע ה-2 יהודים לא יכלו להגיע לדרגות קצונה בכירות, אצלנו יש בינתיים אלופים דרוזים, טייסים דרוזים ועכשיו גם מזכירו הצבאי של נשיא המדינה הוא תא"ל דרוזי. אני מאמין שבמשך הזמן גם אחינו הערבים המתגייסים לצה"ל יגיעו לעמדות פיקוד בכירות.
 
אני מקווה שיהיה שיויון לגבי חובת גיוס לצבא

כשהייתי מעדיף שלכל אזרח תהיה אפשרות לבחור בין שירות צבאי לשירות לאומי אזרחי. אבל כרגע נראה שיש אינטרס משותף למדינה ולמנהיגי הציבור הערבי, לשמור על ה"סטטוס קוו". אלה רוצים 'לשמור' על הגמוניה יהודית בעמדות השליטה הבחירות, ואלה רוצים להמשיך לשבת על הגדר כדי שביום הדין יוכלו לטעון שמעולם לא שיתפו פעולה עם הציונים ברמה הצבאית-מדינית...
 
גיבוב של שקרים ושטויות

כיפת המסגד צבועה בכחול מזה המון זמן ואף אחד לא צבע אותה בצבע הזה במיוחד לרגל חגיגות ה 60 לקיום המדינה, ובכלל אפשר לצבוע את הכיפה בכל מיני צבעים ואין דגש על צבע מיוחד, בכפר טייבה אין מסעדות אין חומוס ואין ציפס, אך מה לא עושים הילידים כדי למצוא חן בעיני היהודים, במיוחד מר הישאם. מר הישאם זועבי שמתראיין לכתבה הוא פעיל בהסתדרות וחבר במפלגת העבודה, קבלן קולות ליתר דיוק, הוא לא ראש הכפר ולא נחשב לראש הכפר, למה לשקר, הכפר שייך למועצה האזורית גלבוע וראש המועצה הוא דני עטר, צבע הלאום שלנו?, על איזה לאום הוא מדבר?, ה **** שמשרד הפנים מעטר בו את תעודות הזהות שלנו, הלאום הערבי? הלאום היהודי? או הלאום הישראלי שלא מוכר ע"י המדינה?, רק שנה שעברה נסללו כבישים ומדרכות בכפר וחיברו את התושבים למערכת הביוב, לפני זה היה הכפר נידח ומוזנח, תושבי הכפר אינם בדואים ולא התיישבו שם מ 1920, אבו עומר מכפר נין שמתנדב לספר אודות חמולת זועבי אינו מוכר לי אך לפני עשרות שנים היה אחד כזה בכפר שלי ונפטר לפני עשרות שנים, והסיפור שלו לא כך כל נכון ומדויק. אותם יישובים באיזור שנקראים יישובי חבל התענ"ך כמו מולדת ליד טייבה יושבים על אדמות שהיו שייכות לכפר טייבה ושאר הכפרים באיזור, החלק הגדול של האדמות הופקע מהתושבים, ותמורת אי השתתפותם במלחמת 48' השאירו את התושבים במקומות שלהם ולא גירשו אותם, כפר שלקחו חלק פעיל במלחמה גורשו וכפריהם נחרבו כמו סירין וביסאן {בית שאן} והרשימה ארוכה.
 

respecta1

New member
זה השם הפוליטיקלי קורקט של דגל המדינה

דגל הלאום, דגל לאום המדינה. (שהוא יהודי) וטוב, יעני מה ניסת להראות שטעינו? אם טעיתי וזה עיוות תקשורתי+איש מתון אחד אז לא הבעיה שלי, זו הבעיה שלכם.
 
בצדק גירשו את הפורעים והחריבו את כפריהם

יידע כל פורע שירים יד על המדינה שלנו שזה יהיה סופו.
 

מוחמד5

New member
../images/Emo77.gifהפתעההההההה

למשל האחים של שיח' ראיד סלאח, אחד מהם תובע ראשי במשטרת חדרה והשני קצין .
מה הקשר !! אהההההההההה שוויון ולא הפגנות לאומניות
 
למעלה