והנה קושייה

Impulser

New member
והנה קושייה

כבר מעכשיו אציין שכל הקודקים למינהם מוותקנים במחשבי הקט והדל, עכשיו: לחלק מקבצי ה WMV שאני מנסה לצפות בהם בעזרת MP הוא מבקש לי רישיונות כלומר Aquire licence (אאל"ט זה נרשם כך) ובסופו של דבר נותן לי הודעת שגיאה שכאילו ולא נמצא הדף. איך אני משיג את הרשיונות הללו.
 

uriler

New member
משמעות הדרישה הנ"ל היא שהקובץ

נוצר על מחשב כאשר הוגדר לו שהשיר מוגן בזכויות יוצרים (כנראה). אם הקובץ נקנה מאתר חוקי, תפנה אליהם. אם לא, כנראה שאתה צריך את הרישיון, שאין דרך חוקית להשיגו. מצטער. אגב, אני אומר שוב, אי לא בטוח, אבל קרה לי משהו דומה וזאת הייתה הסיבה.
 
למעלה