והנה עוד`פם בוקר!

והנה עוד`פם בוקר!

פקחנו עיניים אנחנו שואפים ונושפים הדם עדיין זורם בתוך הגוף ולא מחוצה לו אחלה חיים! מה רע??? שלומות, אנשים נשים וטף.
 
למה תמיד..

כשמישהו שולח לי קריאת SOS התרגום הראשון שעולה לי בראש זה: Same Old Slut למה? למה? למה? למה? פסיסלטית
 
ומי אני..

``שפוכה`` שכמותי, שאזים הצהרה זו.. ארימותק? הכל בסדר? לקחת את הפרוזאק של הבוקר? אני מתחילה ב`מת לדאוג.
 

ariegur

New member
שמת ג`ולות בפה ?

את מתכוננת לגבירתי הנאווה ? ארימותק
 
זיכרון???? I Wish !!! :)

ובקשר לר``ת, כיון שכולנו יודעים שאת כבר מוסד ולא סתם אחת, הנה הצעה לשם המוסד: ש רלילה ר וצה ו תמיד ן ותנת ב ע``מ קדימה. Show me your stuff :)))))))))))
 

שרון-ב-

New member
סיוט , סליחה :cool:

GIVE IT TO ME BABY פ לרטטנית ס קסית י וזמת פ וזות ל לא ו יברטור ר ק ה דבר האמיתי !!! שרון, מוסד סגור
 
נו בטח

בטח בלי ויברטור. לא מספיק שהתחתנתי עם אחד כזה??? יאלה, ביי. חמודה. אני ללכת לבית.. בילוי נעים בין הספרים..
 

ariegur

New member
ר``ת ד.נ ת``ד סמג``ד מג``ד צה``ל מג``ב

אריה - אוהב טת שרון אוהבת
 
למעלה