והנה עוד אחת שלא מבינה מהחיים שלה
והנה עוד אחת שלא מבינה מהחיים שלה
מצטרפת ל"רשימה המכובדת" של "מומחיות" (מעניין שרק נשים) שמסבירות לנו למה לא צריך את הרכבת הקלה
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/713/984.html?hp=16&cat=170&loc=21
היא אפילו לא קולטת שהיא סותרת את עצמה - מצד אחד רכבת קלה היא אמצעי "מיושן" ויש פתרונות "יותר מהירים וזולים לביצוע", מצד שני אפשר כבר לסגור את נתיבי איילון כי בכל העולם סוגרים אוטוסטרדות (אבל על רכבות קלות חדישות כתחליף לאותן "אוטוסטרדות" היא לא שמעה, מעניין). אני מניח שהיא עבדה יחד עם יונה יהב על פרויקט הטלפורטציה.
והנה עוד אחת שלא מבינה מהחיים שלה
מצטרפת ל"רשימה המכובדת" של "מומחיות" (מעניין שרק נשים) שמסבירות לנו למה לא צריך את הרכבת הקלה
http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/713/984.html?hp=16&cat=170&loc=21
היא אפילו לא קולטת שהיא סותרת את עצמה - מצד אחד רכבת קלה היא אמצעי "מיושן" ויש פתרונות "יותר מהירים וזולים לביצוע", מצד שני אפשר כבר לסגור את נתיבי איילון כי בכל העולם סוגרים אוטוסטרדות (אבל על רכבות קלות חדישות כתחליף לאותן "אוטוסטרדות" היא לא שמעה, מעניין). אני מניח שהיא עבדה יחד עם יונה יהב על פרויקט הטלפורטציה.