והלילה....היא פה............

פרנק

New member
והלילה....היא פה............

ועוד לילה חוזר מהעבודה לאותו שדה הקרב הנטוש ללקק את פצעיי וכרגיל כבר מהדרך מתחיל לתכנן מה אוכל?? איזה שיר אשמיע כשאכנס??ואולי אפילו אזכה באיזשהוא משחק בשידור החוזר, ומה קודם? ומה אחרי? רק שהלילה היא פה ! מכורבלת לה במיטה ועטופה בשנתה ואני את תוכניותי כבר זנחתי ואחרות כבר לא מוצא מנסה להרגיש בבית אבל זה לא יוצא וברירת המחדל למחשב מצביעה, ואני כותב לי פה בחצי פזילה,כי היא פה לידי במרחק של פסיעה וכותב ומביט ומשחזר ומסיק ואני רוצה ואפילו מאוד לחבק, להרגיש,ללטף ולתת,לצחוק,לאהוב,לחלוק,לשרת!!!!!!!!!!!!!!!! לא אותה אלא אחרת ,שרק בדמיוני קיימת והסכר שבינינו חזק ונצחי והנהר על גדותיו לפרוץ מבקש וזה הרבה זמן שהוא גואה וגועש והלילה היא פה ומה` מבקש זרז הפרידה,כל מה שאני מבקש!!!
 

pank

New member
לא אתהדר בנוצות לא לי. אכן פרנק

ולא פאנק.
 
למעלה