והיא שלחה בי אש

U נוסף לכל גם....

התחלת להמר? בסוף עוד תתחילי לעשן... זה מה שקורה כמחליפים קידומת?
 

נשית~37

New member
חחחחחחחחח נראה לי שאת

צודקת. אבל אני לא זזה מכאן....נדבקתי לכסא חחחחחחח
 
תעתועים...../images/Emo41.gif

תעתועי דמיון משתוללים כל מה שבדרכם הם מכלים עצים מבנים אנשים פשוט הכל ללא רחמים לפעמים במצב תעתועים מחפשים מחסה אך אין מקום בטוח ואים מקום לנוח וכשהמים ישטפו את הגוף..נצעק שקט הם יעלמו אולי כלא היו.. לפעמים סיפורים תעתועים ושירים של אנשים לא מוכרים בנו עושים שפטים מעלים מחשבות ולפעמים אף רגשות וכל מני סטואציות משונות.. רוצים לפרוץ את אותם תעתועים לשבור את כל המחסומים אך לעולם לא נדע מה מחכה לנו מעברו השני של הפינה.. אולי האש תעלה ואולי תכבה ואולי אף תהרוס את כל שנבנה תעתועים כמה שהם מענינים..
 
לא שווה להרוס חיי נישואין בשביל..

חופן תעתועים.. כל עוד רק כותבים ומשתובבים בפורום או בצאט זה בסדר אבל שזה הופך להיות בחיים זה מסוכן..
 
למעלה