וגם..יש לי את ערד 94

משינאי

New member
וגם..יש לי את ערד 94

הופעה פשוט ענקית !!!! "אישה כזאת חזקה שאף פעם אני לא יודע,אם היא שלי באמת אבל כשהיא נותנת..אני מת !!!!
 
יש לי אותה על קסטה.....

גיסתי ישבה והקליטה את זה יום אחרי שזה היה ושידרו את זה ברדיו
 
אה טוב לא דיברתי אליי...

לא נורא גם אני הייתי ער ב6 בבוקר פשוט וגם אז הייתי בפורום
 
למעלה