ובנימה קצת שונה

snoway

New member
ובנימה קצת שונה

הפלשתינאים ואנחנו......לא! לא עוד הודעה פוליטית! כולם אמרו שצריך למצוא נושא חדש אז מצאתי. בעצם אין לי מושג איך קוראים לנושא הזה (או אם קיים נושא בהודעה הזאת בכלל), אני רק יודעת שהוא א- פוליטי. תקראו להודעה הזאת הודעה א-פוליטית. עכשיו, יכול להיות שההודעה הזאת תהיה קצת הזויה\תלושה מהמציאות\לא קשורה\לא מאורגנת טוב, אבל תסלחו לי כי אני עוד מעט צריכה ללכת לבי``ס לעשות מתכונת בהסטוריה ואני כותבת את ההודעה בעיקר כדי להדחיק את זה. זה מתחיל עוד כשאנחנו עוללים. אותנו הבנות מלבישים בבגדים ורודים ומשדרים לנו:``את בת.בת=ורוד=מתוק=מתקתק עד כדי בחילה (אולי בגלל זה מלא בנות אוהבות את וסטלייף? שווה בדיקה.) כשאנחנו קצת גדלים ומתחילים לשחק, זה מתבטא בצעצועים שקונים לנו. אין בן בלי כמה מכוניות למשחק-בדרך כלל המשחק הזה כולל--``וווררררוווווםםםםםםם, אההההההההה, בבבבוווםםםםםםם!!!!!`` עוד לא ראיתי הורה שאומר:``חמודי שלי, כשמכוניות מתנגשות ז-ה ל-א ט-ו-ב`` (וכבר הזכרתי שלפי נתונים סטטיסטיים גברים מעורבים ב-92% מהתאונות הקטלניות?). נעבור הלאה. שלום כתה א`, נא לשלב ידיים, להצביע כשרוצים לדבר, אתם תקשיבו למה שאני אומרת, הבנתם פושטקים קטנים? את תעמדי בפינה! מערכת החינוך, ברררר...מפחיד. נראה לי שאפשר לחלק את החיים לשניים:עד כתה א` ואחריה. לפני-אנחנו סקרנים ורוצים לדעת הכל, ממש הכל. נראה לי שיש כבר כמה אמהות שרק משמיעת המלים-``אמא מה זה X/Y/Z`` יתחרפנו. אחרי כתה א` המח הקטן שלנו כבר מבין בזכות ביה``ס שללמוד זה לא כיף. הפסקות זה מה שכיף, לרכוש ידע זה סתם משעמם. תודה לך מערכת החינוך. אז מה היה לנו כאן? נראה לי ששני נושאים-שטיפת מח מגיל קטן שמשפיעה על חיינו הבוגרים. נושא שני:מערכת חינוך זה חולרה(לקרוא במבטא של המורה של אלכס בבקשה). וגם היתה כאן רמת כתיבה של כיתה א` נדמה לי, עמכם הסליחה. עכשיו אני צריכה ללכת למקום החולרה ההוא כדי להגיד להם שערבים ובריטים וגרמנים זה חולרה............סתם, סתם, אל תתלו אותי על העץ. יכול להיות שזה קשור לדעותי הפולטיות ויכול להיות שלא-וזה כבר לא צריך לעניין אף אחד. זאת הייתה הודעת מחאה כנגד כל הודעה פוליטית שהיא-מושחתים נמאסתם!
 

N0

New member
טוב אז...

אם כבר שהודעות א-פוליטיות עסקנו וN0 לא יזכיר את המילה ערבים לכל אורך ההודעה (וופס... (נכון שוופס ממש עדיף על אופס ?)) . אבל עכשיו N0 יספר לכם סיפור שהיה כתוב ב``הארץ מתישהו``. היו הייה להם זוג חביב שנהג להשתעשע , מה לעשות אחרי 9 חודשים נולדו להם תאומים בריאים ומאושרים והם חיו באושר ואושר עד עצם היום הזה... אז זהו שלא. מה לעשות שלשני התאומים ממש כאב שהם השתינו, אז אחרי כמה ימים\ חודשים שהם נולדו הבית חולים המליץ לעשות להם ברית מילה, אולי זה יפטור את הבעיה (ולN0 אין שום כוונה להצהרות פוליטיות בהודעה הזו ). עכשיו לבית חולים לא היה מוהל, הייתה להם מין מכונת לייזר שעושה ווש... (טוב לא בדיוק לייזר זה היה בשנות ה50 אבל משהו שפועל על חימום...) לקחו את התינוק הראשון, והפעילו ו... כלום לא קרא. ניסו עוד פעם... וכלום לא קרא ועוד פעם וכלום לא קרא... ועוד פעם ו... הם התחילו להריח שרוף... ז כן איר מינו של התינוק הראשון, נשרף השחיר ונפל לאחר כמה ימים... על התאום השני הם כמובן לא ניסו את המכונה... ותנחשו מה הכאבים עברו אחרי כמה ימים. עכשיו למה N0 מספר לכם את הסיפור המזעזע הזה ? כי ההורים שקיבלו פיצוי של 60,000 $ (שהיה סכום עתק באותם ימים) החליטו שבמקום לשים לבנם הקטן איבר תותב (שהיה אפשרי) הוא מעכשיו יהיה בת... (כי היה איזה פסיכולוג שאמר להם שאם יתיחסו אליו כמו בת הוא יתנהג כמו בת... ) אז ניתוח פה ניתוח שם ולתאום הבריא הייתה אחות. הלבישו אותה בבגדים וורודים נתנו לה לשחק בבובות... אבל מה ? היא לא ממש אהבה את זה , היא לא הסכימה ללבוש שמלות ולשחק בבובות ואפילו ניסתה להשתין בעמידה... אז מה שN0 מנסה להגיד זה שלא בהכרח איך שמגדלים אותך זה מה שתיצא , יש גם דברים גנטים, ובכלל גם אם N0 היה בת והיו מכריחים אותו ללבוש בגדים וורודים (לשחק בבובות הוא דווקא אהב...) הוא לא ממש היה מסכים, כנראה שלבנים יש אופי יותר חזק, :) . ובקשר למערכת החינוך היא באמת דפוקה, למרות שבכיתות א-ב לN0 הייתה מורה מצויינת שאם הוא לא טועה קראו לה אפרת, השנים שאח``כ לימדו אותו שללמוד זה לא הדבר שהוא הכי רוצה לעשות (לפחות לא בבית ספר... מזל שיש אינטרנט!) N0 :cool:
 
למעלה