ובנימה קצת שונה
הפלשתינאים ואנחנו......לא! לא עוד הודעה פוליטית! כולם אמרו שצריך למצוא נושא חדש אז מצאתי. בעצם אין לי מושג איך קוראים לנושא הזה (או אם קיים נושא בהודעה הזאת בכלל), אני רק יודעת שהוא א- פוליטי. תקראו להודעה הזאת הודעה א-פוליטית. עכשיו, יכול להיות שההודעה הזאת תהיה קצת הזויה\תלושה מהמציאות\לא קשורה\לא מאורגנת טוב, אבל תסלחו לי כי אני עוד מעט צריכה ללכת לבי``ס לעשות מתכונת בהסטוריה ואני כותבת את ההודעה בעיקר כדי להדחיק את זה. זה מתחיל עוד כשאנחנו עוללים. אותנו הבנות מלבישים בבגדים ורודים ומשדרים לנו:``את בת.בת=ורוד=מתוק=מתקתק עד כדי בחילה (אולי בגלל זה מלא בנות אוהבות את וסטלייף? שווה בדיקה.) כשאנחנו קצת גדלים ומתחילים לשחק, זה מתבטא בצעצועים שקונים לנו. אין בן בלי כמה מכוניות למשחק-בדרך כלל המשחק הזה כולל--``וווררררוווווםםםםםםם, אההההההההה, בבבבוווםםםםםםם!!!!!`` עוד לא ראיתי הורה שאומר:``חמודי שלי, כשמכוניות מתנגשות ז-ה ל-א ט-ו-ב`` (וכבר הזכרתי שלפי נתונים סטטיסטיים גברים מעורבים ב-92% מהתאונות הקטלניות?). נעבור הלאה. שלום כתה א`, נא לשלב ידיים, להצביע כשרוצים לדבר, אתם תקשיבו למה שאני אומרת, הבנתם פושטקים קטנים? את תעמדי בפינה! מערכת החינוך, ברררר...מפחיד. נראה לי שאפשר לחלק את החיים לשניים:עד כתה א` ואחריה. לפני-אנחנו סקרנים ורוצים לדעת הכל, ממש הכל. נראה לי שיש כבר כמה אמהות שרק משמיעת המלים-``אמא מה זה X/Y/Z`` יתחרפנו. אחרי כתה א` המח הקטן שלנו כבר מבין בזכות ביה``ס שללמוד זה לא כיף. הפסקות זה מה שכיף, לרכוש ידע זה סתם משעמם. תודה לך מערכת החינוך. אז מה היה לנו כאן? נראה לי ששני נושאים-שטיפת מח מגיל קטן שמשפיעה על חיינו הבוגרים. נושא שני:מערכת חינוך זה חולרה(לקרוא במבטא של המורה של אלכס בבקשה). וגם היתה כאן רמת כתיבה של כיתה א` נדמה לי, עמכם הסליחה. עכשיו אני צריכה ללכת למקום החולרה ההוא כדי להגיד להם שערבים ובריטים וגרמנים זה חולרה............סתם, סתם, אל תתלו אותי על העץ. יכול להיות שזה קשור לדעותי הפולטיות ויכול להיות שלא-וזה כבר לא צריך לעניין אף אחד. זאת הייתה הודעת מחאה כנגד כל הודעה פוליטית שהיא-מושחתים נמאסתם!
הפלשתינאים ואנחנו......לא! לא עוד הודעה פוליטית! כולם אמרו שצריך למצוא נושא חדש אז מצאתי. בעצם אין לי מושג איך קוראים לנושא הזה (או אם קיים נושא בהודעה הזאת בכלל), אני רק יודעת שהוא א- פוליטי. תקראו להודעה הזאת הודעה א-פוליטית. עכשיו, יכול להיות שההודעה הזאת תהיה קצת הזויה\תלושה מהמציאות\לא קשורה\לא מאורגנת טוב, אבל תסלחו לי כי אני עוד מעט צריכה ללכת לבי``ס לעשות מתכונת בהסטוריה ואני כותבת את ההודעה בעיקר כדי להדחיק את זה. זה מתחיל עוד כשאנחנו עוללים. אותנו הבנות מלבישים בבגדים ורודים ומשדרים לנו:``את בת.בת=ורוד=מתוק=מתקתק עד כדי בחילה (אולי בגלל זה מלא בנות אוהבות את וסטלייף? שווה בדיקה.) כשאנחנו קצת גדלים ומתחילים לשחק, זה מתבטא בצעצועים שקונים לנו. אין בן בלי כמה מכוניות למשחק-בדרך כלל המשחק הזה כולל--``וווררררוווווםםםםםםם, אההההההההה, בבבבוווםםםםםםם!!!!!`` עוד לא ראיתי הורה שאומר:``חמודי שלי, כשמכוניות מתנגשות ז-ה ל-א ט-ו-ב`` (וכבר הזכרתי שלפי נתונים סטטיסטיים גברים מעורבים ב-92% מהתאונות הקטלניות?). נעבור הלאה. שלום כתה א`, נא לשלב ידיים, להצביע כשרוצים לדבר, אתם תקשיבו למה שאני אומרת, הבנתם פושטקים קטנים? את תעמדי בפינה! מערכת החינוך, ברררר...מפחיד. נראה לי שאפשר לחלק את החיים לשניים:עד כתה א` ואחריה. לפני-אנחנו סקרנים ורוצים לדעת הכל, ממש הכל. נראה לי שיש כבר כמה אמהות שרק משמיעת המלים-``אמא מה זה X/Y/Z`` יתחרפנו. אחרי כתה א` המח הקטן שלנו כבר מבין בזכות ביה``ס שללמוד זה לא כיף. הפסקות זה מה שכיף, לרכוש ידע זה סתם משעמם. תודה לך מערכת החינוך. אז מה היה לנו כאן? נראה לי ששני נושאים-שטיפת מח מגיל קטן שמשפיעה על חיינו הבוגרים. נושא שני:מערכת חינוך זה חולרה(לקרוא במבטא של המורה של אלכס בבקשה). וגם היתה כאן רמת כתיבה של כיתה א` נדמה לי, עמכם הסליחה. עכשיו אני צריכה ללכת למקום החולרה ההוא כדי להגיד להם שערבים ובריטים וגרמנים זה חולרה............סתם, סתם, אל תתלו אותי על העץ. יכול להיות שזה קשור לדעותי הפולטיות ויכול להיות שלא-וזה כבר לא צריך לעניין אף אחד. זאת הייתה הודעת מחאה כנגד כל הודעה פוליטית שהיא-מושחתים נמאסתם!