ובכן........

ובכן........

לא רק שיש לי עבודה. היא יותר טובה. ואני חייבת לומר שאני מעריכה את המפקחת שלי. מפוזרת - יותר נזהרת לא להכנס לפאניקה סתם כך מ ע כ ש י ו
 

jozefin3

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo13.gifבהצלחה../images/Emo6.gif

ובלי פאניקה
, מעכשיו . זה ברור
 

tvrui10

New member
כמו שחשבתי....

אי אפשר להיפטר ממך כל כך בקלות...
 

אלמרה

New member
בהצלחה מפוזרת!!!

יש לי עיצה ידידותית: תתמקדי - אל תתפזרי כל כך...
 
תודה תודה תודה אנשים טובים

ועכשיו אני צריכה לא להכנס לפאניקה מעצם המחשבה על העבודה החדשה
אלמרה, זה פשוט אבוד. ואולי טוב שאני מפוזרת, כך לא רואים את כולי [ה' ישמור]
 
כל הכבוד מפוזרת ../images/Emo45.gif

ובהצלחה בדרכך החדשה בלי פאניקה....
תעשי קצת אהממממ אהמממממ
 
ואני שמחה מאד בשבילך../images/Emo105.gif

ידעתי שמיד שיחטפו את
בטוחה שיהייה לך כיף מאד ליאור
 
../images/Emo142.gif../images/Emo39.gif../images/Emo142.gif../images/Emo39.gif../images/Emo142.gif

זר של פרחים ואיחולים... יופי מפוזרת... בהצלחה בגוב בחדש
 
למעלה