ובכל זאת...

דבורה3

New member
השאלה אם לא שווה לקנות...

הבצק של הרמשלג מאוד נוח לעבודה. לדעתי חבל על המאמץ.
 

galgal12345

New member
יקר !

זה בטח יותר זול להכין.... אני לא צריכה ממש לפסל ברמה שלכם...זה פשוט נראה לי יפה וטעים לצפות עוגה ... או אפילו לעשות קישוט קטן...
 

דבורה3

New member
אם את קונה 1 ק"ג זה יספיק לך

לכסות עוגה ולעשות מעט קישוטים ואז זה לא יקר, זה עולה 24 ש"ח. דווקא בגלל שאת רק מתחילה (כמוני) לדעתי לא כדאי להתעסק עם הכנת הבצק לבד וללכת על בטוח. בהתחלה גם אני קניתי 1 ק"ג וכשהתחלתי להתמכר, עברתי ל-4...
 

muriel

New member
RFM

שלום להלן מתכון. אני לא זוכרת מאיפה הוא וגם לא ניסיתי אותו אז אני לא יכולה להמליץ בעד או נגד, אבל מקווה שזה יעזור לך RFM ½ ק"ג אבקת סוכר מנופה 5 כפיות מים 3 כפיות אבקת ג'לטין 1 כף חמאה רכה 2 כפיות סירופ תירס הכנה: 1. מערבבים את הג'לטין והמים, ומחממים מספר שניות במיקרוגל עד שהג'לטין נמס. 2. מחממים את קערת המיקסר (ע"י מיבש שיער, או מעל אדים, למשל) ומעבירים לתוכה את כל החומרים. מערבבים היטב עד שמתקבל בצק אחיד. 3. מאחסנים במקרר עטוף בניילון למשך 12 שעות לפחות לפני השימוש. בהצלחה ושבת שלום
 
למעלה