RFM
שלום להלן מתכון. אני לא זוכרת מאיפה הוא וגם לא ניסיתי אותו אז אני לא יכולה להמליץ בעד או נגד, אבל מקווה שזה יעזור לך RFM ½ ק"ג אבקת סוכר מנופה 5 כפיות מים 3 כפיות אבקת ג'לטין 1 כף חמאה רכה 2 כפיות סירופ תירס הכנה: 1. מערבבים את הג'לטין והמים, ומחממים מספר שניות במיקרוגל עד שהג'לטין נמס. 2. מחממים את קערת המיקסר (ע"י מיבש שיער, או מעל אדים, למשל) ומעבירים לתוכה את כל החומרים. מערבבים היטב עד שמתקבל בצק אחיד. 3. מאחסנים במקרר עטוף בניילון למשך 12 שעות לפחות לפני השימוש. בהצלחה ושבת שלום