ואני שוב אומר

DefTone

New member
ואני שוב אומר

למה שלא נעשה מפגש? (מצתער מראש אם אני מעצבן מישו) :\
 

dafi daf

New member
אין למה לדבר על זה כרגע כי במילא

אפשר רק בחנוכה... לקראת חנוכה נעלה את הנושא...
 

miu zzz

New member
אתה לא מצעבן כי אתה צודק

צריך כבר למצוא איזה תאריך בחנוכה... אם נחכה לחנוקה לכל אחד יהיו תוכניות משלו
 

dafi daf

New member
כן אבל אתה לא יכול לצפות שאנשים

ידעו מה הם עושים בעוד חודשיים ולפעמים לאנשים צצים דברים שאי אפשר לדחות או מפגשי פורום אחרים...
 

DefTone

New member
אני רק לא מבין

מה הבעיה להפגש באיזה שישי או משו...
 

tamirpetito

New member
אממממ... תסלחו לי... אבל..

יש פה אנשים שבישבילם להגיע למפגש כזה, זה שעתיים נסיעה (שעתיים וחצי עם רמזורים אדומים) ו100 שקל דלק.. בגלל שזה ברור שהוא יהיה במרכז הארץ.. אז אולי נפגש איפה שהו באמצע? בבקשה.. יש פה עוד אנשים מהצפון?? תעזרו לי לשכנע... תודה תמיר
 

miu zzz

New member
אתה לא מעצבן כי אתה צודק...

צריך כבר למצוא איזה תאריך בחנוכה... אם נחכה לחנוקה לכל אחד יהיו תוכניות משלו
 
למעלה