אממממ... תסלחו לי... אבל..
יש פה אנשים שבישבילם להגיע למפגש כזה, זה שעתיים נסיעה (שעתיים וחצי עם רמזורים אדומים) ו100 שקל דלק.. בגלל שזה ברור שהוא יהיה במרכז הארץ.. אז אולי נפגש איפה שהו באמצע? בבקשה.. יש פה עוד אנשים מהצפון?? תעזרו לי לשכנע... תודה תמיר