ואני? אני ארעד...

ואני? אני ארעד...

כשאהייה בדרכי תאמר לי בנינוחות האופיינית לך-אני יוצא לחנות הפרחים. תגיע לפניי לביתך, תפזר את עלי הכותרת הבורדו על מיטתך, הם יהייו מושלמים על מצעייך!, מחכים לי - כי כך ביקשתי! אגיש לך את הקטורת שביקשת, נטבע אל תוך ריח קסום ,מערפל חושים, זה יהייה סופ הסשן הנעים,המבין, הרך, המדרבן... שקט ישרור,אור זעיר יבקע מאחד החדרים הצדדיים, תפקוד עליי להשיל שמלתי מעליי, בעודך מוביל אותי למיטתך המחכה לשנינו, נסתכל האחד לשנייה עמוק בעיניים, מצפים לבאות שרק אתה יודע אודות... יהייה לך קשה ,קשה מאוד "להסיר את ה מראשי", יכאב לך לקשור את עיניי ומיד לאחר מכן את ידיי, ואני? אני ארעד!!!! אשאל : לאן אלך בעקבותייך? כשתניח אותי בזהירות ורוך על מצע הוורדים, מכופפת על ארבע כי כך אתה דורש, וכשגופך מעל גופי עוטפ בחום,תלחש:"מעכשיו מזה הרגע, רק אני מצווה מכשיפה קטנה, "ובלחישה מגרה ,עמוקה,כשהבל פיך נושפ באוזני אשמע לא אשמע אותך,אוחז בקצוות הסדין ממוללת אותו בערגה,שקול קורא בתוכי-היתכן??! מצוטט משפט מיונה וולך ,וקורא לי ..."נכנעת"!!! תלטפ במילים ישנות שכבר אמרת:תת ההכרה נפתח כמניפה... אשקוט בחושך ואצפה לבאות, "אמרתי לך, תמשיך בשלך-שהפתיחות שלך ושלי מזינות זו את זו מתחברות,נושקות,מרפרפות זו על פני זו,עד שתתמזגנה כליל" ואני ? אני ארעד... "נוגע לא נוגע בגופך בנשמתך"!!! תאמר ותחדור את יישותי... ואני? אני ר ו ע ד ת ... אפוקליפסה עכשיו! כשהאור על פני המים יש קשת של גוונים.... מי אני בשיר...?! מצורף קובץ jpg
 
ליידי שלי

ליידי הירטת את נישמתי הלוואי והיית כאן ליידי להרגיש את חום גופך ליראות אותך עירומה ליקשור את ידייך באזיקי משי ליקשור את עינייך במימחטת יהלומים ותפקירי את כל כולך אליי להרגיש את שדייך נילחצים כלפיי להרגיש את שיער ערוותך על שפתיי ויותר מזה כלום לא חשוב רק את את
 
אבל

אבל מיטתי עדיין ריקה והליידי שלי טרם נכנעה ואני כמו חרב עולמו לא יודע מה לעשות אם ידעתי שכך את כל הפרחים שבעולם לך אקטוף ואתפור לך שימלת פרחים יחודית רק לך באזיקי תילתן אקשור ידייך ובפרחי נופר אכסה עינייך לא רק באת לו רק באת
 
../images/Emo99.gif

"היא" היתה כל מה שחלמנו... וכמו החלומות היתה גם "היא " כמעט בלתי מושגת התעייפה קצת מלגעת בחלומות בעצמה... מרדפ!!! אזיקי תלתן ופרחי נופר.. מי לחש לך שפרחים זה קיק שלי?
 
למעלה