ואבא שלי......

ואבא שלי......

ואבא שלי הוא הכי בעולם ככה חשבתי כשהיתי ילד ואני דומה לו כל כך ואולי רק בערך כי אני לא עוזב שקשה וקשה כמעט תמיד כי אני עוזר לכל מי שרוצה ולא רוצה עזרה כי אני לא שוכח אנשים יקרים ובכל זאת הוא חסר לי כל כך רוצה אותו קרוב רוצה לחבק ובקרוב בקרוב הוא חוזר והאם לסלוח בעצם? ואני כל כך סלחן סלחתי לכל מי שפגע בי סלחתי לעצמי סלחתי אפילו לאחת לאחת שפגעה בי וחובה לסלוח חובה לאהוב חובה לחבק חובה להיות אז גם לו אני אסלח כמו תמיד עד הפעם הבאה
 

יעליייי

New member
איי...אבא שלי...

קארל רציתי שתדע שמה שרשמת עכשיו זה בידיוק מה שהולך אצלי בלב כלפי אבא שלי רק שאני לא יודעת אם אני דומה לו כי אני לא ראיתי אותו בחיים והוא כנראה לא היה מעוניין לראות גם אותי... ואין לך מושג כמה אני צריכה את האהבה הזאת של אבא... כמעט על לילה יש לי חלומות שעבדו עלי כולם ושאבא שלי איתי ואנחנו הולכים לשחק כדורסל.... או סתם מדברים....וצוחקים..... ושאני חושבת על זה ...זה כזה כואב לי כי אין לי את זה אפילו לא מההורים המאמצים... והנה עכשיו אחרי 17 שנה הוא נזכר שיש לו ילדה ... הוא לא יודע שלילדה הזאת יש צלקת בגללו הוא לא יודע כלום! הוא פשוט עזב....הלך....השאיר אותי לבד מול העולם הזה וזה לא עולם קל.... וקארל... אני לא סולחת לאבא שלי אפילו שהוא עכשיו רוצה לפגוש אותי אני יועדת שאם אני יסכים להפיגש עם ה``אבא`` הזה אני בחיים לא אסלח לו יש דברים שלא סולחים עליהם אני יודעת שכשאני אראה אותו אני יתחיל לבכות והכל... ואני אגמגם...ואני לא יפסיק לשאול למה?? ואני יריבץ אם צריך אני יוציא את כל הכעס שיש עליי כל כך הרבה זמן! ואם אני אסלח..(מה שלא נראה לי ..) אז אני אסלח ואני בחיים לא אשכח!
 

יפעתות

New member
צמרמורת....

פתאום הכל נגנס לפורפורציה ... והבעיות שלי נראות קטנות.. בשלב מסויים בחיים תרצי לסלוח .. כי אין כמו סליחה , להרגיע את הנפש .. לסגור מעגל .. קלישאות .. נכון , אבל ככה זה..
 

candybox

New member
חבייר צ`לייייייי

יפה, כ``כ יפה, באמת שצריך לסלוח, ועוד יותר יפה, לדעת שאתה מאלה שיודעים אייך לעשות את זה, לסלוח כלומר, חיבוק דב ממי,
 
בדיוק עליי אבל.....

אני כן דומה לו בדיוק.... אני לא עוזב שקשה...... ואני תמיד עוזר כשצריך..... ואני לא שוכח..... והוא חסר לי ``מאוד`` מאוד... ורוצה לחבק ולנשק..... אבל הבעייה היא שאצלי הוא לא יחזור .... אז קארל חייבים לסלוח תמיד .... ותמיד כדאי ``לקבל`` אותו איך שהוא....
 

ligill

New member
קארל...

טוף, אני לא אתחיל לספר פה על היחסים שלי עם אבא שלי, כי.... אין מה לספר על משהו מת. אבל... טוף, כולם כבר ניסחו את זה בשבילי - גם לי עשית צמרמורת.. מקווה שתמצא את המצית שלך ;0)
 
ועכשיו .....

ננסה את כוחו של הפורום..... הופ למעלה הקפצה ראשונה..... נקווה שעלה שכולם יראו....
 

AFRICA

New member
מה זה פה ?.

פתחת לך כאן תחרות אטלטיקה קלה?. את מי אתה מקפיץ? תהייה בטוח שלא את ההודעות חחחחחחחחח אתה בא היום? יש מצב לבירה?
 
אפריקה.....

הקפצתי כדי שכולם יראו ויגיבו את מה שקארל כתב........ לבירה אין מצב אחי..... ובוא נשרשר למעלה .....
 

AFRICA

New member
אם אין מצב לבירה...

ואם אתה עובד, כבר כתבתי למעלה.... אחרי המיפגש אני יעבור אצלך
 

AFRICA

New member
קארל אחי....

מה זה התסביך עם האבא ?. זה לא פעם ראשונה!
 

AFRICA

New member
טוב מצטער

אתמול הבנתי... באמת מצטער..אוהב אותך אחי תדע תמיד שאני תמיד תמיד כאן בשבילך... AFRICA
 
קארל.....

קארל נשמה זאת אני חיפו אצל חברה קארל, השיר הזה העביר בי צמרמורת והזכיר לי דברים שקצת רציתי שישכחו אבל הם עלו בחזרה אני לא רוצה להתייפח פה מול כל החברייז אז נדבר כבר ממש יפה ממש מרגש ממש אמיתי, מהלב מתה עלייך בה בעע
 
למעלה