ה-ROUTER שלי כן תומך L2TP לפחות PASS THRU. אני עכשיו מחובר לאינטרנט דרך ה-ROUTER עם החייגן והאינטרנט עובד, אבל בלי SHARE. "זה רק אני והחייגן שלי..." (ע"פ השיר - הגלשן שלי )