ה-ROUTER שלי כן תומך L2TP

geostant

New member
ה-ROUTER שלי כן תומך L2TP

לפחות PASS THRU. אני עכשיו מחובר לאינטרנט דרך ה-ROUTER עם החייגן והאינטרנט עובד, אבל בלי SHARE. "זה רק אני והחייגן שלי..." (ע"פ השיר - הגלשן שלי
)
 

eladts

New member
זה לא נקרא תומך

זה נקרא PASS THROUGH וכל נתב "תומך" בזה. אבל בשביל להפעיל חייגן במחשב אתה לא צריך נתב.
 
למעלה