ה
יפהפיות

ninagil

New member
ה../images/Emo141.gif../images/Emo141.gif יפהפיות

איזו הפתעה! יצו כלניות מהערוגות. כול הכבוד על השידרוגים בחזות היישוב בשנה האחורנה.
 

אשירית

New member
ויש כבר מי שקוטף

גיסתי ספרה לי שתפסה על חם שתי נשים שעובדות ביישוב כעוזרות בית מלקטות כלניות לזר גדול...
 

לור13

New member
שדרוג הערוגות

האם יש בבקשה אפשרות לשתול פרחים יפים בערוגה השמאלית, בתחילת רחוב הגבעה.( כנשנכנסים ליישוב ופונים ימינה לרחוב הגבעה, מיד יש ערוגה משמאל מאד מכוערת...) זו כבר בקשה שניה, ואם כבר משדרגים יפה כ"כ את הכניסה ליישוב תמשיכו עוד קצת לתחילת רחוב הגבעה.נראה כאילו בכל פעם מנקים את הערוגה ומשאירים בה בסופו של דבר את כל העשבים היבשים הללו שגם בימיהם היפים יותר היו מאד לא יפים. כמה צעדים משם ממול, בצד ימין ,ישנה אותה הצרה רק קטנה יותר. בברכת שאלו יהיו כל צרותינו ובכל זאת מחכים לתוצאות התושבים מתחילת רחוב הגבעה !
 
אפרופו צמחים... וטיפוח היישוב

לא מצליח להבין... למה רק חלק מהיישוב זוכה לעציצים פורחים ולא פינות פרחים מקסימות ואילו איזורים מסויימים של היישוב פשוט לא נכללים בפיתוח. חשבתי שכולם כאן משלמים מיסים. ואפרופו מיסים... לא ברור לי על מה בדיוק הולך הכסף. - מס' וועד הרי הארנונה אמורה לכסות את פינוי האשפה, ביוב, תאורת רחוב ופיתוח היישוב (לפחות חלקו) מס' השמירה הולך על אבטחת היישוב. למה מיועד התשלום על הוועד... אם על כל דבר גובים כסף בניפרד... אירועים ישוביים... גובים בניפרד... מסיבות יישוב... גובים תשלום בנפרד... חוגים גובים בנפרד.... אשמח לתגובה.
 

ronpel

New member
בעלון הבא פירוט מלא של התקציב

אם יש שאלות פרטניות אפשר תמיד לקבל תשובה אצל מושי או אצל אחד מחברי הוועד. לגבי השקעה בפיתוח - יש רשימה ארוכה ואנו מבצעים ונבצע את כולה בהתאם לתקציב הפנוי ולסדרי עדיפויות. רונן
 
למעלה