ה ת מ ת נ ו ת !!!

איל פורת

New member
מנהל
ה ת מ ת נ ו ת !!!../images/Emo124.gif

בכאבי הגב שלי. מה נשמע יא סמרטוטים? חושבים שאתם יודעים מה יהיה בשבוע הבא? אז להוציא עט ונייר ולרשום: בשבוע הבא יירדו גשמים חזקים בצפון החל מיום א' לקראת ערב, שייתפשטו בלילה למרכז וצפון הנגב. הגשם יימשך לסרוגין עד יום ד' לפחות. לגבי טמפרטורות: יהיה קר אבל שלג אם יירד יהיה קל ורק לקראת רביעי. בחרמון כמובן יירד הרבה, וכנראה גם בפסגות הגבוהות בצפון - בעיקר לקראת יום שלישי ורביעי. לגבי מיקום האפיק - אם עכשיו לפי המודלים הוא ממוקם דרומית מדי, הרי שלקראת שבת בערב המודלים יתקנו את עצמם והוא ימוקם באופן קלאסי עם ציר בין קפריסין לחוף הסורי. יאללה, מכות!
 
לא יפה לקרוא לחברים שלך סמרטוטים

מה שבטוח, יהיה גשם. אנד נותינג אלס מטרז...
 

איל פורת

New member
מנהל
צודק! מה נשמע נשמות שלי?../images/Emo24.gif

נכון לא התגעגעתם? והתחזית שלי תתגשם (תרתי משמע).
 

ipo18

New member
../images/Emo7.gif

אך מבחינת משקעים, מה הכמות הצפויה?
 
למעלה