ה ת מ ת נ ו ת !!!../images/Emo124.gif
בכאבי הגב שלי. מה נשמע יא סמרטוטים? חושבים שאתם יודעים מה יהיה בשבוע הבא? אז להוציא עט ונייר ולרשום: בשבוע הבא יירדו גשמים חזקים בצפון החל מיום א' לקראת ערב, שייתפשטו בלילה למרכז וצפון הנגב. הגשם יימשך לסרוגין עד יום ד' לפחות. לגבי טמפרטורות: יהיה קר אבל שלג אם יירד יהיה קל ורק לקראת רביעי. בחרמון כמובן יירד הרבה, וכנראה גם בפסגות הגבוהות בצפון - בעיקר לקראת יום שלישי ורביעי. לגבי מיקום האפיק - אם עכשיו לפי המודלים הוא ממוקם דרומית מדי, הרי שלקראת שבת בערב המודלים יתקנו את עצמם והוא ימוקם באופן קלאסי עם ציר בין קפריסין לחוף הסורי. יאללה, מכות!
בכאבי הגב שלי. מה נשמע יא סמרטוטים? חושבים שאתם יודעים מה יהיה בשבוע הבא? אז להוציא עט ונייר ולרשום: בשבוע הבא יירדו גשמים חזקים בצפון החל מיום א' לקראת ערב, שייתפשטו בלילה למרכז וצפון הנגב. הגשם יימשך לסרוגין עד יום ד' לפחות. לגבי טמפרטורות: יהיה קר אבל שלג אם יירד יהיה קל ורק לקראת רביעי. בחרמון כמובן יירד הרבה, וכנראה גם בפסגות הגבוהות בצפון - בעיקר לקראת יום שלישי ורביעי. לגבי מיקום האפיק - אם עכשיו לפי המודלים הוא ממוקם דרומית מדי, הרי שלקראת שבת בערב המודלים יתקנו את עצמם והוא ימוקם באופן קלאסי עם ציר בין קפריסין לחוף הסורי. יאללה, מכות!