התרת חוזה קבע. אני עומד לסיים את שירות הקבע שלי בעוד מספר חודשים. ישנה אופציה לקבל תפקיד מעניין, אך הדבר כרוך בהתחייבות מצידי לשנתיים נוספות בקבע. האם, במידה ואקח את התפקיד, ניתן השתחרר מהתחייבות זו במידת הצורך, או שמא זוהי התחייבות קשיחה?