התרשמות מנסיעה בסולאריס של דן
התרשמות מנסיעה בסולאריס של דן
יצא לי לנסוע היום באחד הסולאריס החדשים של דן בקו 7 למספר דקות, להלן התרשמות:
הטוב: כיסאות נוחים, אוטובוס מרווח, נראה שיש יותר מקום עמידה מהרגיל. הנסיעה חלקה מאוד. שקעי USB להטענת ניידים לפי המפרט של משרד התחבורה. חלונות מוכהים נגד שמש.
הרע:
* רעש מנוע ורעש מזגן חזקים מאוד בזמן הנסיעה, אם כי את המזגן בקושי מרגישים כי פתחי האוורור שלו מופנים כלפי המעבר - כך שרק מי שעומד יוכל להרגיש את המזגן ולא מי שיושב.
* מסך המידע שליד הדלת האחורית הציג תמונה באיכות נמוכה של הלוגו של דן ושעון לא מכוון במקום להציג את המידע.
* הפונט של מסך הdot matrix הקדמי שמציג את שם התחנה הבאה קטן, צפוף, ולא קריא
* כפתורי ה"עצור" פחות רגישים מבאוטובוסים אחרים שאני רגיל אליהם. הייתי צריך לתת שלוש לחיצות עד שהכפתור עבד.
חוץ מכל הבעיות הקטנות האלו, האוטובוסים האלו די נוחים.
התרשמות מנסיעה בסולאריס של דן
יצא לי לנסוע היום באחד הסולאריס החדשים של דן בקו 7 למספר דקות, להלן התרשמות:
הטוב: כיסאות נוחים, אוטובוס מרווח, נראה שיש יותר מקום עמידה מהרגיל. הנסיעה חלקה מאוד. שקעי USB להטענת ניידים לפי המפרט של משרד התחבורה. חלונות מוכהים נגד שמש.
הרע:
* רעש מנוע ורעש מזגן חזקים מאוד בזמן הנסיעה, אם כי את המזגן בקושי מרגישים כי פתחי האוורור שלו מופנים כלפי המעבר - כך שרק מי שעומד יוכל להרגיש את המזגן ולא מי שיושב.
* מסך המידע שליד הדלת האחורית הציג תמונה באיכות נמוכה של הלוגו של דן ושעון לא מכוון במקום להציג את המידע.
* הפונט של מסך הdot matrix הקדמי שמציג את שם התחנה הבאה קטן, צפוף, ולא קריא
* כפתורי ה"עצור" פחות רגישים מבאוטובוסים אחרים שאני רגיל אליהם. הייתי צריך לתת שלוש לחיצות עד שהכפתור עבד.
חוץ מכל הבעיות הקטנות האלו, האוטובוסים האלו די נוחים.