התרעה לפני אסון

מצב
הנושא נעול.

MrCola

New member
התרעה לפני אסון
בתקופה האחרונה מצב התחבורה הציבורית בגוש דן קרוב לאסון. כמה דוגמאות : 1. קו 67 ברמת גן. קו שפעם הייתה לו תדירות גבוהה, התדירות שלו השתנתה לרעה, אני מוצא את עצמי מחכה לו בתחנה הרבה זמן, הרבה מעבר לזמן הסביר, וגם אין כמעט בקו הזה אוטובוסים מפרקיים כמו בעבר. אתמול נסעתי עם קו 67 בשעה 11 וחצי בבוקר באוטובוס לא מפרקי והוא היה פשוט עמוס עד אפס מקום, ליד הנהג עמדו 4 אנשים ואני לא מגזים, כשהוא פתח את הדלת הם כמעט נפלו, ממבט מבחוץ על האוטובוס זה נראה כמו קופסת סרדינים, גם בשעות הצהריים ואחר הצהריים קו 67 עמוס ביותר ומגיעים אוטובוסים לא מפרקיים, אני לא יודע מתי נציג של משרד התחבורה עמד ברחוב ביאליק ברמת גן בשעה 4 או 5 אחר הצהריים וראה מה קורה בקו 67, אנשים נדחפים לאוטובוס, אני מתריע שיתרחש שם אסון בנפש, זה רק עניין של זמן. 2. הערב בשעה 8 וחצי הייתי ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן וחיכיתי לקו 67 במשך עשרים דקות. בזמן הזה חלפו על פניי עשרות אוטובוסים מפרקיים ולא מפרקיים של קווים 51, 66 ו-82 של דן. כאן באמת צריך לציין שהתדירות שלהם מאוד גבוהה והיו רגעים שעברו 2 אוטובוסים אחד אחרי השני של אותו קו, אבל תשמעו, הסתכלתי על האוטובוסים האלה והייתי בהלם, האוטובוסים היו מלאים עד אפס מקום וזה בלשון המעטה, כמו בקו 67 אנשים עמדו ליד הדלת הקדמית וקשה לי לתאר את הצפיפות שראיתי באוטובוסים האלה, אפילו מוניות השירות בקווים 51 ו-66 היו מלאות עד אפס מקום וגם הן עברו בתדירות גבוהה. אני יודע שאין הרבה מה לעשות כי התדירות של קווים 51, 66 ו-82 היא גבוהה מאוד אבל עדיין האוטובוסים צפופים וזה עניין של זמן עד שיתרחש שם אסון. אני כותב את הדברים האלה לא מתוך היסטריה, אלא באמת מתוך רצון ותקווה שמשהו ישתנה ובקרוב מאוד, כי יתרחש שם אסון.
67 זה עוד סביר
אני הייתי צוהל משמחה אם הייתי יודע ש67 זה הוא הקו לבית שלי. אני ב52 מחכה חצי שעה לפחות וגם רוב הזמן יש עומס. מה שהכי מפחיד זה הקטע עם הקשישים, מרוב העומס הפיסי של הנהגים הם לא מסתכלים על איך שהקשישים יורדים.
 

eran2020

New member
67 זה עוד סביר
אני הייתי צוהל משמחה אם הייתי יודע ש67 זה הוא הקו לבית שלי. אני ב52 מחכה חצי שעה לפחות וגם רוב הזמן יש עומס. מה שהכי מפחיד זה הקטע עם הקשישים, מרוב העומס הפיסי של הנהגים הם לא מסתכלים על איך שהקשישים יורדים.
אתה לא יודע עד כמה זה מפחיד
הרבה פעמים כשאני יושב קרוב לדלת האחורית באוטובוס ואני רואה אדם מבוגר או קשיש שיורדים מהאוטובוס ומחזיקים בידית הצהובה של הדלת האחורית, והנהג מתחיל לסגור את הדלת כשהם עדיין מחזיקים בידית הצהובה ורק ברגע האחרון הם עוזבים אותה כשהדלת כמעט נסגרת להם על היד. לא פעם אחת ולא פעמיים ראיתי את זה וכל פעם כמעט יוצאת לי צרחה, זה ממש מבהיל. לא יקרה כלום אם הנהג יחכה עוד 30 שניות.
 

beni662

New member
התרעה לפני אסון
בתקופה האחרונה מצב התחבורה הציבורית בגוש דן קרוב לאסון. כמה דוגמאות : 1. קו 67 ברמת גן. קו שפעם הייתה לו תדירות גבוהה, התדירות שלו השתנתה לרעה, אני מוצא את עצמי מחכה לו בתחנה הרבה זמן, הרבה מעבר לזמן הסביר, וגם אין כמעט בקו הזה אוטובוסים מפרקיים כמו בעבר. אתמול נסעתי עם קו 67 בשעה 11 וחצי בבוקר באוטובוס לא מפרקי והוא היה פשוט עמוס עד אפס מקום, ליד הנהג עמדו 4 אנשים ואני לא מגזים, כשהוא פתח את הדלת הם כמעט נפלו, ממבט מבחוץ על האוטובוס זה נראה כמו קופסת סרדינים, גם בשעות הצהריים ואחר הצהריים קו 67 עמוס ביותר ומגיעים אוטובוסים לא מפרקיים, אני לא יודע מתי נציג של משרד התחבורה עמד ברחוב ביאליק ברמת גן בשעה 4 או 5 אחר הצהריים וראה מה קורה בקו 67, אנשים נדחפים לאוטובוס, אני מתריע שיתרחש שם אסון בנפש, זה רק עניין של זמן. 2. הערב בשעה 8 וחצי הייתי ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן וחיכיתי לקו 67 במשך עשרים דקות. בזמן הזה חלפו על פניי עשרות אוטובוסים מפרקיים ולא מפרקיים של קווים 51, 66 ו-82 של דן. כאן באמת צריך לציין שהתדירות שלהם מאוד גבוהה והיו רגעים שעברו 2 אוטובוסים אחד אחרי השני של אותו קו, אבל תשמעו, הסתכלתי על האוטובוסים האלה והייתי בהלם, האוטובוסים היו מלאים עד אפס מקום וזה בלשון המעטה, כמו בקו 67 אנשים עמדו ליד הדלת הקדמית וקשה לי לתאר את הצפיפות שראיתי באוטובוסים האלה, אפילו מוניות השירות בקווים 51 ו-66 היו מלאות עד אפס מקום וגם הן עברו בתדירות גבוהה. אני יודע שאין הרבה מה לעשות כי התדירות של קווים 51, 66 ו-82 היא גבוהה מאוד אבל עדיין האוטובוסים צפופים וזה עניין של זמן עד שיתרחש שם אסון. אני כותב את הדברים האלה לא מתוך היסטריה, אלא באמת מתוך רצון ותקווה שמשהו ישתנה ובקרוב מאוד, כי יתרחש שם אסון.
ומה עם קו 63
קו ארוך ומפותל אבל פופולרי מאוד. יש הרבה נוסעים בקו זה במיוחד לשוק הכרמל. מה חבל שביטלו תחנת עלייה לקו זה מול בי"ס תיכון חדש (בחזרה יש תחנה לירידה מכיוון ת"א משום מה). יש לציין שרוב משתמשי קו זה ואוטובוסים בכלל הם נשים, ילדים ומבוגרים מאוד וצריכים לכתת רגליים 800 עד 1000 מטר כדי להגיע לתחנה לכיוון ת"א.
 

eran2020

New member
ומה עם קו 63
קו ארוך ומפותל אבל פופולרי מאוד. יש הרבה נוסעים בקו זה במיוחד לשוק הכרמל. מה חבל שביטלו תחנת עלייה לקו זה מול בי"ס תיכון חדש (בחזרה יש תחנה לירידה מכיוון ת"א משום מה). יש לציין שרוב משתמשי קו זה ואוטובוסים בכלל הם נשים, ילדים ומבוגרים מאוד וצריכים לכתת רגליים 800 עד 1000 מטר כדי להגיע לתחנה לכיוון ת"א.
אני זוכר את המאבק היטב
פעם קווים 34 ו-63 עברו ברחוב חד נס ברמת גן והתושבים ברחוב עשו מאבק גדול כדי שהאוטובוסים האלו לא יעברו ברחוב, אני זוכר את ההפגנות של התושבים ששרפו צמיגים ברחוב וחסמו את האוטובוסים. בסוף השאירו את קו 34 שיעבור ברחוב חד נס כי התדירות שלו נמוכה, קו 67 נוסע ברחוב החי"ל, ואת קו 63 העבירו לנסיעה ברחוב נגבה שהוא רחוב ראשי.
 
אני זוכר את המאבק היטב
פעם קווים 34 ו-63 עברו ברחוב חד נס ברמת גן והתושבים ברחוב עשו מאבק גדול כדי שהאוטובוסים האלו לא יעברו ברחוב, אני זוכר את ההפגנות של התושבים ששרפו צמיגים ברחוב וחסמו את האוטובוסים. בסוף השאירו את קו 34 שיעבור ברחוב חד נס כי התדירות שלו נמוכה, קו 67 נוסע ברחוב החי"ל, ואת קו 63 העבירו לנסיעה ברחוב נגבה שהוא רחוב ראשי.
תושבים מופרעים וברברים !
למה הם שורפים צמיגים ? למה הם חוסמים אוטובוסים ? מה, הם דוסים ממאה שערים???
 

eran2020

New member
תושבים מופרעים וברברים !
למה הם שורפים צמיגים ? למה הם חוסמים אוטובוסים ? מה, הם דוסים ממאה שערים???
אתה לא מכיר את הרחוב
רחוב חד נס ברמת גן הוא רחוב צר וחד סטרי, וזה לא נעים במיוחד ששני קווי אוטובוס נוסעים כל היום מתחת לבית שלך. תחשוב שכבר בשעה 5 וחצי בבוקר אתה צריך לשמוע רעש של אוטובוס. קו 34 הוא קו עם תדירות נמוכה אז אין בעיה שיעבור ברחוב חד נס, אבל קו 63 התדירות שלו גבוהה והוא פועל עד שעות הלילה והתושבים בצדק לא הסכימו שהוא ייסע ברחוב. אם יש רחוב ראשי שאפשר לנסוע בו בלי הפרעה גם בשעות מאוחרות אז מה הבעיה?
 
אתה לא מכיר את הרחוב
רחוב חד נס ברמת גן הוא רחוב צר וחד סטרי, וזה לא נעים במיוחד ששני קווי אוטובוס נוסעים כל היום מתחת לבית שלך. תחשוב שכבר בשעה 5 וחצי בבוקר אתה צריך לשמוע רעש של אוטובוס. קו 34 הוא קו עם תדירות נמוכה אז אין בעיה שיעבור ברחוב חד נס, אבל קו 63 התדירות שלו גבוהה והוא פועל עד שעות הלילה והתושבים בצדק לא הסכימו שהוא ייסע ברחוב. אם יש רחוב ראשי שאפשר לנסוע בו בלי הפרעה גם בשעות מאוחרות אז מה הבעיה?
אתה צודק !
אני ממש לא מכיר את הרחוב ואת המתגוררים בו. התגובה נכתבה בשביל כמה חברי פורום, שאולי יבינו משהו בדרך הזו. אתה לא צריך להפגע....
 

Vend38

New member
אתה לא מכיר את הרחוב
רחוב חד נס ברמת גן הוא רחוב צר וחד סטרי, וזה לא נעים במיוחד ששני קווי אוטובוס נוסעים כל היום מתחת לבית שלך. תחשוב שכבר בשעה 5 וחצי בבוקר אתה צריך לשמוע רעש של אוטובוס. קו 34 הוא קו עם תדירות נמוכה אז אין בעיה שיעבור ברחוב חד נס, אבל קו 63 התדירות שלו גבוהה והוא פועל עד שעות הלילה והתושבים בצדק לא הסכימו שהוא ייסע ברחוב. אם יש רחוב ראשי שאפשר לנסוע בו בלי הפרעה גם בשעות מאוחרות אז מה הבעיה?
המסלול של 63 בחד נס
נשמע מעניין, הוא היה פונה לחד נס אחרי התחנה בהרא"ה מן הסתם, ואחרי שהיה יוצא מחד נס לאיזה רחוב היה נכנס?
 

Vend38

New member
נדמה לי שלעוזיאל.
כלומר כמו 67?
אז היה מצב שבו שלושה אוטובוסים היו מסתובבים כל יום ברחוב הזה. באמת בעייתי והרחוב הזה בחלק שבו האוטובוסים נוסעים לפחות הוא מאוד צר בהחלט, לפני כמה שבועות נסעתי ב-67 והוא התפתל במשך קרוב לדקה כדי לעקוף מכונית שחנתה כחוק דרך אגב. לגבי 63 מה שלא מובן הוא מדוע בהלוך ישנה תחנה ליד הבי"ס הדתי בהרא"ה אבל בחזור הכי "קרוב" זאת תחנה ליד תיכון חד"ש שהיא יחסית רחוקה מאותה התחנה, לי זה פחות מפריע אבל בטוח לאנשים מבוגרים שמשתמשים בקו מדובר בתוספת הליכה לא פשוטה.
 

eran2020

New member
המסלול של 63 בחד נס
נשמע מעניין, הוא היה פונה לחד נס אחרי התחנה בהרא"ה מן הסתם, ואחרי שהיה יוצא מחד נס לאיזה רחוב היה נכנס?
תשובה
קו 63 היה פונה שמאלה לחד נס, נוסע עד סוף הרחוב למעלה ופונה ימינה לרחוב עוזיאל והייתה לו תחנה מול תיכון חדש. אחרי ששינו את המסלול של קו 63 הורידו את התחנה מול תיכון חדש ונוצר מצב שיש מרחק גדול בין התחנה ברחוב הרא"ה לתחנה הבאה ברחוב עוזיאל. אולי באמת צריך להקים תחנה לקו 63 ברחוב נגבה.
 

beni662

New member
אני זוכר את המאבק היטב
פעם קווים 34 ו-63 עברו ברחוב חד נס ברמת גן והתושבים ברחוב עשו מאבק גדול כדי שהאוטובוסים האלו לא יעברו ברחוב, אני זוכר את ההפגנות של התושבים ששרפו צמיגים ברחוב וחסמו את האוטובוסים. בסוף השאירו את קו 34 שיעבור ברחוב חד נס כי התדירות שלו נמוכה, קו 67 נוסע ברחוב החי"ל, ואת קו 63 העבירו לנסיעה ברחוב נגבה שהוא רחוב ראשי.
אפילו בנגבה לא שמו תחנה
 

idan301

New member
התרעה לפני אסון
בתקופה האחרונה מצב התחבורה הציבורית בגוש דן קרוב לאסון. כמה דוגמאות : 1. קו 67 ברמת גן. קו שפעם הייתה לו תדירות גבוהה, התדירות שלו השתנתה לרעה, אני מוצא את עצמי מחכה לו בתחנה הרבה זמן, הרבה מעבר לזמן הסביר, וגם אין כמעט בקו הזה אוטובוסים מפרקיים כמו בעבר. אתמול נסעתי עם קו 67 בשעה 11 וחצי בבוקר באוטובוס לא מפרקי והוא היה פשוט עמוס עד אפס מקום, ליד הנהג עמדו 4 אנשים ואני לא מגזים, כשהוא פתח את הדלת הם כמעט נפלו, ממבט מבחוץ על האוטובוס זה נראה כמו קופסת סרדינים, גם בשעות הצהריים ואחר הצהריים קו 67 עמוס ביותר ומגיעים אוטובוסים לא מפרקיים, אני לא יודע מתי נציג של משרד התחבורה עמד ברחוב ביאליק ברמת גן בשעה 4 או 5 אחר הצהריים וראה מה קורה בקו 67, אנשים נדחפים לאוטובוס, אני מתריע שיתרחש שם אסון בנפש, זה רק עניין של זמן. 2. הערב בשעה 8 וחצי הייתי ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן וחיכיתי לקו 67 במשך עשרים דקות. בזמן הזה חלפו על פניי עשרות אוטובוסים מפרקיים ולא מפרקיים של קווים 51, 66 ו-82 של דן. כאן באמת צריך לציין שהתדירות שלהם מאוד גבוהה והיו רגעים שעברו 2 אוטובוסים אחד אחרי השני של אותו קו, אבל תשמעו, הסתכלתי על האוטובוסים האלה והייתי בהלם, האוטובוסים היו מלאים עד אפס מקום וזה בלשון המעטה, כמו בקו 67 אנשים עמדו ליד הדלת הקדמית וקשה לי לתאר את הצפיפות שראיתי באוטובוסים האלה, אפילו מוניות השירות בקווים 51 ו-66 היו מלאות עד אפס מקום וגם הן עברו בתדירות גבוהה. אני יודע שאין הרבה מה לעשות כי התדירות של קווים 51, 66 ו-82 היא גבוהה מאוד אבל עדיין האוטובוסים צפופים וזה עניין של זמן עד שיתרחש שם אסון. אני כותב את הדברים האלה לא מתוך היסטריה, אלא באמת מתוך רצון ותקווה שמשהו ישתנה ובקרוב מאוד, כי יתרחש שם אסון.
מצטרף להתרעה
מכיר את התופעה מקוב כמי שגר ברמת גן ומבלה לעיתים קרובות בקו 67. גם ב-63 המצב דומה ואין בכלל אוטובוסים מפרקיים. אם לאנשים צעירים קשה לפלס דרך באוטובוס ולמצוא מקום לעמוד אם אחיזה טובה אז אין מה לדבר על הקשישים. הרבה פעמים יצא לי לראות קשישים שנופלים אחרי ברקס של הנהג ורק במזל מישהו תפס אותם. אבל אני מאמין שאנחנו לא הראשונים שמתלוננים, זה יעזור בכלל?
 

eran2020

New member
מצטרף להתרעה
מכיר את התופעה מקוב כמי שגר ברמת גן ומבלה לעיתים קרובות בקו 67. גם ב-63 המצב דומה ואין בכלל אוטובוסים מפרקיים. אם לאנשים צעירים קשה לפלס דרך באוטובוס ולמצוא מקום לעמוד אם אחיזה טובה אז אין מה לדבר על הקשישים. הרבה פעמים יצא לי לראות קשישים שנופלים אחרי ברקס של הנהג ורק במזל מישהו תפס אותם. אבל אני מאמין שאנחנו לא הראשונים שמתלוננים, זה יעזור בכלל?
אני מתכנן לעשות מעשה
אני מתכוון לכתוב מכתב לשר התחבורה וגם לכתוב מכתב לראש עיריית רמת גן צבי בר, ובמכתבים האלו אני אכתוב להם כי מדובר כאן בעניין של חיים ומוות, כמובן שבמדינת ישראל פועלים רק אחרי שמתרחש אסון, אבל הם צריכים לפעול באופן מידיי ודחוף : 1. להפעיל רק אוטובוסים מפרקיים בקו 67 ברמת גן בכל שעות היום והערב, רק משעה 9 בערב להפעיל אוטובוסים לא מפרקיים. 2. להתחיל מיד בעבודות לבניית רכבת קלה בגוש דן בלי שום דיחוי ובלי בירוקרטיה. 3. נהגי דן לא יוכלו לעלות נוסעים לאוטובוס מעבר למספר מסויים. 4. להחזיר את האוטובוסים המפרקיים לתל אביב מיד בלי להמתין רגע נוסף.
 

88nothing

Active member
התרעה לפני אסון
בתקופה האחרונה מצב התחבורה הציבורית בגוש דן קרוב לאסון. כמה דוגמאות : 1. קו 67 ברמת גן. קו שפעם הייתה לו תדירות גבוהה, התדירות שלו השתנתה לרעה, אני מוצא את עצמי מחכה לו בתחנה הרבה זמן, הרבה מעבר לזמן הסביר, וגם אין כמעט בקו הזה אוטובוסים מפרקיים כמו בעבר. אתמול נסעתי עם קו 67 בשעה 11 וחצי בבוקר באוטובוס לא מפרקי והוא היה פשוט עמוס עד אפס מקום, ליד הנהג עמדו 4 אנשים ואני לא מגזים, כשהוא פתח את הדלת הם כמעט נפלו, ממבט מבחוץ על האוטובוס זה נראה כמו קופסת סרדינים, גם בשעות הצהריים ואחר הצהריים קו 67 עמוס ביותר ומגיעים אוטובוסים לא מפרקיים, אני לא יודע מתי נציג של משרד התחבורה עמד ברחוב ביאליק ברמת גן בשעה 4 או 5 אחר הצהריים וראה מה קורה בקו 67, אנשים נדחפים לאוטובוס, אני מתריע שיתרחש שם אסון בנפש, זה רק עניין של זמן. 2. הערב בשעה 8 וחצי הייתי ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן וחיכיתי לקו 67 במשך עשרים דקות. בזמן הזה חלפו על פניי עשרות אוטובוסים מפרקיים ולא מפרקיים של קווים 51, 66 ו-82 של דן. כאן באמת צריך לציין שהתדירות שלהם מאוד גבוהה והיו רגעים שעברו 2 אוטובוסים אחד אחרי השני של אותו קו, אבל תשמעו, הסתכלתי על האוטובוסים האלה והייתי בהלם, האוטובוסים היו מלאים עד אפס מקום וזה בלשון המעטה, כמו בקו 67 אנשים עמדו ליד הדלת הקדמית וקשה לי לתאר את הצפיפות שראיתי באוטובוסים האלה, אפילו מוניות השירות בקווים 51 ו-66 היו מלאות עד אפס מקום וגם הן עברו בתדירות גבוהה. אני יודע שאין הרבה מה לעשות כי התדירות של קווים 51, 66 ו-82 היא גבוהה מאוד אבל עדיין האוטובוסים צפופים וזה עניין של זמן עד שיתרחש שם אסון. אני כותב את הדברים האלה לא מתוך היסטריה, אלא באמת מתוך רצון ותקווה שמשהו ישתנה ובקרוב מאוד, כי יתרחש שם אסון.
תנסו לעלות על 40, 42, 18,43
40, 42 קווים של כל 20 דקות כתכלס יוש צורך שיהיה כל 5. 43 כל חצי שעה-40 דקות כשיש צורך בכל 10 18 כל 7 דקות אבל עדין מפוצץ!!
 

mobyboy

New member
התרעה לפני אסון
בתקופה האחרונה מצב התחבורה הציבורית בגוש דן קרוב לאסון. כמה דוגמאות : 1. קו 67 ברמת גן. קו שפעם הייתה לו תדירות גבוהה, התדירות שלו השתנתה לרעה, אני מוצא את עצמי מחכה לו בתחנה הרבה זמן, הרבה מעבר לזמן הסביר, וגם אין כמעט בקו הזה אוטובוסים מפרקיים כמו בעבר. אתמול נסעתי עם קו 67 בשעה 11 וחצי בבוקר באוטובוס לא מפרקי והוא היה פשוט עמוס עד אפס מקום, ליד הנהג עמדו 4 אנשים ואני לא מגזים, כשהוא פתח את הדלת הם כמעט נפלו, ממבט מבחוץ על האוטובוס זה נראה כמו קופסת סרדינים, גם בשעות הצהריים ואחר הצהריים קו 67 עמוס ביותר ומגיעים אוטובוסים לא מפרקיים, אני לא יודע מתי נציג של משרד התחבורה עמד ברחוב ביאליק ברמת גן בשעה 4 או 5 אחר הצהריים וראה מה קורה בקו 67, אנשים נדחפים לאוטובוס, אני מתריע שיתרחש שם אסון בנפש, זה רק עניין של זמן. 2. הערב בשעה 8 וחצי הייתי ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן וחיכיתי לקו 67 במשך עשרים דקות. בזמן הזה חלפו על פניי עשרות אוטובוסים מפרקיים ולא מפרקיים של קווים 51, 66 ו-82 של דן. כאן באמת צריך לציין שהתדירות שלהם מאוד גבוהה והיו רגעים שעברו 2 אוטובוסים אחד אחרי השני של אותו קו, אבל תשמעו, הסתכלתי על האוטובוסים האלה והייתי בהלם, האוטובוסים היו מלאים עד אפס מקום וזה בלשון המעטה, כמו בקו 67 אנשים עמדו ליד הדלת הקדמית וקשה לי לתאר את הצפיפות שראיתי באוטובוסים האלה, אפילו מוניות השירות בקווים 51 ו-66 היו מלאות עד אפס מקום וגם הן עברו בתדירות גבוהה. אני יודע שאין הרבה מה לעשות כי התדירות של קווים 51, 66 ו-82 היא גבוהה מאוד אבל עדיין האוטובוסים צפופים וזה עניין של זמן עד שיתרחש שם אסון. אני כותב את הדברים האלה לא מתוך היסטריה, אלא באמת מתוך רצון ותקווה שמשהו ישתנה ובקרוב מאוד, כי יתרחש שם אסון.
התחבורה הישראלית לא מוכרת כבינלאומית !
תחבורה ציבורית העומדת בסטנדרטים בינלאומיים היא כזו הכוללת גם תחבורה שאינה תלויה בפקקי תנועה, אי לכך דן ואגד יכולים לפרסם עד מחר כמה נוח או כמה בבית לנסוע שם - קשקוש !! אני נסעתי לירושלים וישבתי על הרצפה כל הדרך ! ביזיון !
 

אורי404

New member
התחבורה הישראלית לא מוכרת כבינלאומית !
תחבורה ציבורית העומדת בסטנדרטים בינלאומיים היא כזו הכוללת גם תחבורה שאינה תלויה בפקקי תנועה, אי לכך דן ואגד יכולים לפרסם עד מחר כמה נוח או כמה בבית לנסוע שם - קשקוש !! אני נסעתי לירושלים וישבתי על הרצפה כל הדרך ! ביזיון !
יש ליקויים, אבל יש שיפורים
לדעתי בשנים האחרונות יש שיפורים גדולים: 1. שדרוג לאוטובוסים חדשים. לפני שנים כמות האוטובוסים החדשים, שהייתה נכנסת הייתה מועטה יחסית. בבשנים האחרונות זה השתנה לטובה. 2. הוספת קווי לילה - לפני שנים היו חולמים על זה. חל שיפור בתחום הזה. 3. כרטיס ה"רב-קו" - למרות ליקויים שונים שלו, יש שיפורים.
 
יש ליקויים, אבל יש שיפורים
לדעתי בשנים האחרונות יש שיפורים גדולים: 1. שדרוג לאוטובוסים חדשים. לפני שנים כמות האוטובוסים החדשים, שהייתה נכנסת הייתה מועטה יחסית. בבשנים האחרונות זה השתנה לטובה. 2. הוספת קווי לילה - לפני שנים היו חולמים על זה. חל שיפור בתחום הזה. 3. כרטיס ה"רב-קו" - למרות ליקויים שונים שלו, יש שיפורים.
הלואי שתהיה הכפלה של התדירות של כל הקווים
העמוסים. ואז באמת תהיה ירידה בפרייבט. גם אם לא יהיו נתצ"ים. ברגע שאתה ידוע בביטחה שיש לך מקום באוטובוס (ויכול להיות גם יתרון לאינטרנט אלחוטי), ושאתה לא מחכה בתחנה יותר מ-3-4 דקות אז באמת יהיה כדאי לנוע באוטובוסים. עם אינטרנט אחלוטי יהיה יתרון רב באוטובוסים, אנשים יוכלו לשבת עם המחשב הנייד, ולא לבזבז זמן. לסיכום חשובים שני דברים: 1) זמן המתנה מינימלי. 2) מקום ישיבה כמעט בטוח. ואם האוטובוסים הראשיים ייצאו כל 3-4 דקות, אז גם הם ייסעו יותר מהר כי יהיו בהם פחות אנשים!
 

גיל110

New member
הלואי שתהיה הכפלה של התדירות של כל הקווים
העמוסים. ואז באמת תהיה ירידה בפרייבט. גם אם לא יהיו נתצ"ים. ברגע שאתה ידוע בביטחה שיש לך מקום באוטובוס (ויכול להיות גם יתרון לאינטרנט אלחוטי), ושאתה לא מחכה בתחנה יותר מ-3-4 דקות אז באמת יהיה כדאי לנוע באוטובוסים. עם אינטרנט אחלוטי יהיה יתרון רב באוטובוסים, אנשים יוכלו לשבת עם המחשב הנייד, ולא לבזבז זמן. לסיכום חשובים שני דברים: 1) זמן המתנה מינימלי. 2) מקום ישיבה כמעט בטוח. ואם האוטובוסים הראשיים ייצאו כל 3-4 דקות, אז גם הם ייסעו יותר מהר כי יהיו בהם פחות אנשים!
טכנולוגית אי אפשר למקם אינטרנט אלחוטי
באוטובוס אבל כן אפשר בתחנה..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה