בוקר טוב
ראשית, שתהיה הצלחה מרובה ביום ההתרמה! כל הכבוד על הסיוע. שנית, לשאלתך, משרד החינוך מקצה מספר ימי התרמה ספורים בשנה, ומגדיר אילו בתי ספר יתרימו. מספר הימים הוא חד ספרתי, ומספר העמותות המבקשות ימי התרמה הוא כנראה יותר מדו ספרתי. לכן, משרד החינוך "מאלץ" עמותות לחבור יחדיו בימי ההתרמה שתחת אחריותו. ברור שהיינו שמחים לראות יום התרמה רק לסי.אף, אולם אנחנו נחשבים "קטנים" יחסית בגודלנו. הבעייה היא, שלמרות שאנחנו קטנים, אנחנו זקוקים להמון משאבים פר חולה. ולכן, ימי ההתרמה חייבים להיות משותפים או עושים את זה דרך משרד החינוך. לגבי הפרסום, ישנו פרסום דל (לפי מה שאני נתקלתי בו). אני לא יודע אם פרסום עולה כסף או שזו תרומה. אבל במידה וזה עולה כסף, כבר עדיף שאקים יפרסמו...הם יותר מוכרים, והם יגרמו לאנשים לתרום כי הם מכירים את העמותה. יש קמפיין אימיילים שמסתובב כבר למעלה מחודש וקורא לתרום ישירות לסי.אף בעזרת sms ותרומה של 10 ש"ח. כמו כן, בעייה נוספת שעולה בכל פעם שמדברים על פרסום במדיה הארצית הוא שאין היענות מצד החולים להיחשף. וכך קשה מאוד לקבוע רעיונות בטלוויזיה, בעיתונות וברדיו. שיהיה יום התרמה מוצלח, עם הרבה שטרות!