התרגשתי עכשיו כל כך..

tutik1

New member
דווקא היה תאור מפורט-חומות של חימר

המסמלות בשיר את החומות הסוגרות על נשים ועל נסיונות הנשים לפרוץ אותן. השיר נכתב ספציפית על ידי רחל שפירא למרגלית צנעני שמגיל צעיר מאד מרדה במישפחתה המסורתית. חומות החימר במובן היותר פיזי מזכירות את בתי החימר בתימן, וגם בועז מעודה התימני סיפר שאימו התרגשה כשקראה את מילות השיר. הלחן של השיר (שצנעני הלחינה) נשמע ממש כמו קינה/תפילה.
 

nina L

New member
והשיר מלא בכינויי התואר

המופנים כלפי המורדת הסוררת. מעודה היה הפעם גם פחות "עצי" (צנעני כינתה אותו כך) וכאילו שר ל"אחות הקטנה" שלו (ציטוט מהשיר.
 
מעודה הוא הכוכב האמיתי העונה ../images/Emo47.gif

הביצועים האחרונים שלו פשוט משאירים אותי פעורת פה כל פעם מחדש. איזה ילד מקסים ומלאכי ואיזה קול נקי וחודר לנשמה. מסכימה עם הסולדות ממרינה- היא מצליחה לגרום לי עוויתות של עצבנות בכל הופעה שלה. אין ספק שהיא בעלת שליטה ווקלית מדהימה אבל היוהרה שלה והאינפופים המיותרים, באכסה
היא פשוט לא מתאימה לתוכנית הזו מה גם שהיא כבר מופיעה באופן מקצועי, עבדה עם צביקה הדר וצדי צרפתי במחזה זמר כך שזה לא הכי הגון ונקי כל העסק הזה.
 
הנסיכה כל כך רצתה לראות אבל נרדמה

כבר בפירסומות הראשונות, ניסיתי לשכנע אותה לישון אחר הצהריים אבל היא לא רצתה, אחר כך בבוקר היא תמיד נורא מתאכזבת (ולנו יש אנלוגי כך שאי אפשר לראות למחרת ואמא שלה לא יודעת אפילו להקליט בוידיאו). בכל אופן אני גם כן אהבתי מאוד את מעודה, מרינה שרה יפה מאוד אבל עושה לטעמי יותר מידי הצגות. שלומי מדליק אבל לדעתי לא יגיע לגמר.
 
למעלה