adi from work
New member
התראות לפיגועים...
חבר`ה, אני רק רוצה לומר לכם ש... תיזהרו!!!!!!!!!!!!!!!!!! כל הזמן מתריאים על פיגועים! מפחיד, אה...? תשתדלו לאפס כמה שיותר את הפעילויות שעלולות להיות מסוכנות (אני, לדוגמא, הייתי אמורה לצאת לטיילת עם כמה חברות, לחגוג את זה שהן גמרו מבחן קיץ במתמטיקה, אבל כנראה שנחגוג את זה במקום אחר)... רק רציתי לומר לכם את זה, למרות שבטח אני לא מחדשת לכם שומדבר, הרי כולכם כאן מעודכנים ומודעים להכל... ובכל זאת... תיזהרו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוהבת אתכם מאוד מאוד (יותר מדי בשביל להרשות שמשהו יקרה לכם!!! חס וחלילה)... עדי התל-אביבית נ.ב --------- משעמם לי כאן!!! אין לי כמעט עבודה...
חבר`ה, אני רק רוצה לומר לכם ש... תיזהרו!!!!!!!!!!!!!!!!!! כל הזמן מתריאים על פיגועים! מפחיד, אה...? תשתדלו לאפס כמה שיותר את הפעילויות שעלולות להיות מסוכנות (אני, לדוגמא, הייתי אמורה לצאת לטיילת עם כמה חברות, לחגוג את זה שהן גמרו מבחן קיץ במתמטיקה, אבל כנראה שנחגוג את זה במקום אחר)... רק רציתי לומר לכם את זה, למרות שבטח אני לא מחדשת לכם שומדבר, הרי כולכם כאן מעודכנים ומודעים להכל... ובכל זאת... תיזהרו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוהבת אתכם מאוד מאוד (יותר מדי בשביל להרשות שמשהו יקרה לכם!!! חס וחלילה)... עדי התל-אביבית נ.ב --------- משעמם לי כאן!!! אין לי כמעט עבודה...