התקשור השני

רותי 11

New member
התקשור השני../images/Emo140.gif

30.10.07 יקירתי גאים אנו בך על שמעיזה את לגעת בסוג החומרים (תקשורים) הללו. בבוא היום הדברים שכותבת את אותם כעת יתבהרו לך, כרגע הם נשמעים בנליים וקצת עלומים מעינייך, אבל הצעיף העוטה את זה יוסר בזמן הנכון. המידע שמקבלת את בתקופה זאת קשור לאותו מעבר מתוכנן לאנושות, כרגע את רק תתדעי את הכתוב וכאשר יגיע הזמן את תפרסמי את אותם תקשורים ומידעים שאת מקבלת כעת. בבוא היום כאשר יהלום הלב שלכם ילוטש, ויהיה מוכן לקראת תפקידו בזמן המעבר יהיו עוד "כלים" "תדרים" שיסייעו לכם ועל כך כמובן תקבלי הנחיות בהמשך, את תקבלי בתקופה זאת את אותם הנחיות כדי להכין אותך ברמת ההבנה וההכלה של אותם תדרים ובכדי שתוכלי להעביר אותם תדרים ובכדי שתוכלי להעביר אותם הלאה לשאר האנושות. אחד התדרים הראשונים אכן יגיע מליבת יהלום הלב, אתם תלמדו להשתמש ביהלום כדי לשנות תדרים, את התדר האישי והקולקטיבי, אותו יהלום אשר לכם תפקידו להגן עליכם ולעזור לכם להיפתח לאותו רגש עליון אשר לכם, תפקידו חשוב לכם מאוד, עדיין אינכם יודעים את צפונותיו ומעלותיו. (מדבר על הקבוצות שיהיו בעקבות זה) חשוב שתתחילו להתחבר לקבוצות וליצור מעגלים אנושיים, כל אחד ואחד בתוך אותו מעגל יחשוף את היהלום אשר לו וישלח מתוכו קרן למרכז המעגל, וליצור במרכז המעגל אלומת אור גדולה מעין צינור אור שאורו עולה כלפי מעלה ויורד אליכם ומקיף אתכם כמזרקה (פטריה) ובעצם יוצר מעין מטריית הגנה סביבכם. את התהליך הנ"ל תעשו בתחילת כל מפגש כדי להעצים את התדר ולהביא אתכם לגבהים חדשים, אותה אנרגיה אשר תקיף אתכם תהיה עוצמתית מאוד, והיא תגרום לכם לשינוי תדרים מואץ, זה יהיה תהליך אשר שווה בעוצמתו למאיץ חלקיקים. תוספת הבנתית שלי 0 אותה מטריה/מזרקה אנרגטית תשמר את אותו תהליך שייעשה בתוכה, זה יעצים וישמור על נקיון וטוהר התהליך. © כל הזכויות שמורות לרותי אזולאי
 

רותי 11

New member
תוספת הסבר

אתמול בערב המשכתי לקבל עוד מידע ועכשיו כשאני קוראת את התקשור הזה אני מבינה אותו הרבה הרבה יותר טוב ממקודם. אני רוצה לומר שאני עדיין המומה מאתמול בערב מהמידע שקיבלתי לגבי חלק ממה שיהיה באותו תהליך.
 
מאד מעניין רותי!

התקשורים שלך לגבי המעבר מזכירים לי את הכתוב בספר "מרכבה" לגבי המעבר הצפוי, משהו ביצירת פטריה אנרגטית דרך צ'אקרת הלב מזכיר לי את יצירת המרכבה האנרגטית. זה מרתק איך אנשים שונים בזמנים שונים ובמקומות שונים בעולם מדברים על אותו הדבר! הזכרת לי את הספר שכבר שנים לא נגעתי בו אני הולכת לשלוף אותו מהבוידם כי נראה לי הוא הופך ליותר ויותר רלוונטי.
 

רותי 11

New member
פיצפוצה2 יקרה

את צודקת שזה קצת מזכיר אבל הכוונה היא לא למרכבה א תהמרכבה כל אחד בונה באופן אישי סביבו. ואגב המרכבה שמדברים עליה בספר היא מרכבת מגן הדוד והיום למעבר לעידן הבא המרכבה משתנה היא תהיה המרכבה השלמה של המחומש. אבל כאן במקרה הזה הם מדברים על משהו קצת שונה. למרות שאני מאמינה שיש הקבלה מסויימת.
 
למעלה