התקשורת ביצעה מעשה מגונה בפרשת רמון!

התקשורת ביצעה מעשה מגונה בפרשת רמון! ../images/Emo25.gif

השילוש הקדוש שבלעדיו פרשת רמון לא היתה מגיעה למימדים האלה הוא ידוע: הפרקליטות והמשטרה לחצו על המתלוננת להגיש תלונה והתקשורת שמעלה ומורידה אנשים לפי קריזות ולפי מצב מכירות העיתונים והרייטינג ומדד הפרסומות, ניפחה את הסיפור מעבר לכל פרופורציות. אז נכון שזה נורא ואיום שהתגלה אצלנו שר חרמן שחשף את ההרגלים המגונים שנהוגים בלשכה. רואינו שם עובדים שכינו את הלשכה "בית זו..." אבל רמון לא המציא את זה. כנראה שהון ושלטון הולכים מעולה עם סקס וחולצות בטן. הדבר הנורא הוא שהתקשורת חרצה את דינו של השר לשעבר חיים רמון ואת דינם של הרבה אישים אחרים (קצב, דודו טופז, חנן גולדבלט) עוד בטרם בית המשפט אמר את דברו וזה דבר מסוכן מאוד!!! שופטים הם אנשים כמו כולנו וגם הם מנהלים שיחות סלון או מושפעים מהלך הרוח ברחוב. אתם באמת חושבים שניתן יהיה לשפוט ללא משוא פנים אדם שמככב בכל פה ולהגיע להחלטה לא פופוליסטית? אני חושב שהתקשורת צריכה להרגיע את הפסטיבלים שלה ולהפסיק להמליך ולהדיח. כשאני רואה את אדון מרגלית מתראיין בפרשת טופז אני כמעט רוצה שזה יקרה גם לו ושפעם אחת התקשורת תחוש את נחת זרועה שלה עצמה.
 
במקרה של טופז התקשורת צדקה

כנ"ל במקרה של חנן ענן... התקשורת אמורה להיות כלב השמירה ולהתריע.
 
במקרה של טופז

כלב השמירה התגלה ככלב שמירה נרקיסיסט העוסק בעיקר בשמירה על עצמו ובליקוק עצמי. ביום ראשון לא פחות מחצי מהעיתון "ידיעות אחרונות" הוקדש לטופז. למה? חלק בגלל שהוא סלבריקה. אבל חלק גם מפני שהמותקפים הם אנשי תקשורת- ותקיפת אנשי תקשורת היא כמובן סכנה נוראה לדמוקרטיה. כלב השמירה האמיץ מייבב בקולי קולות כאשר מישהו מרביץ לו קצת. וזה כשהוא לא עוסק בליקוק עצמי- כלומר סיקור של התקשורת על התקשורת.
 
דן מרגלית באמת מתנהג כמו הגביר של התקשורת

מבינה אותו על הכאב של בתו והפחד שחווה נכדו אבל התקשורת מתנהגת כמו חונטה סגורה ובלתי חדירה ואוי למי שנגדם...
 

ybo4

New member
מספיק כבר עם הפסטיבל סביב רמון

יהודי מבוגר, בתפקיד ממלכתי, עם פרטנזיות להיות ראש ממשלה - מה יש ללשון שלו לעשות בתוך פה של ילדונת בגיל ביתו?? שפטו אותו בצדק, דנו אותו ברחמים. התפקיד של התקשורת הוא להציף דברים מהסוג הזה. זה שהמעשה שלו מתגמד לעומת מעשים של אחרים, לכאורה, זה לא אומר שאסור לעסוק בו. להפך. לטפל בפשע צריך להתחיל בזה שהורס את הספסלים בגינה הציבורית. סליחה על ההשוואה.
 

tapoozz

New member
נא להפסיק לזיין את המוח בכל הקשור לתקשורת

שוב באים כל מיני חוכמולוגים, כנראה בכוונת מכוון, ומצביעים על עוול שנעשה לסלבס בגלל התקשורת. כאילו קיימת אפשרות שהתקשורת תאטום אזניים ועיניים, והמשפטים יערכו ללא "השפעות" חיצוניות. חיים רמון, על פי הודאתו וחנן גולדבלט, על פי עדויות חד משמעיות נמצאו אשמים, ובצדק גמור. ודודו טופז יימצא אשם, ככל הנראה. הטלת הרפש בתקשורת היא ניבזית. זה נסיון להסתיר את האמיתות הפליליות מעיני הציבור. זאת בודאי תהיה גם טענת מקורבי אנסי קצב, לכשיישלח (אם, בכלל) לבית הסוהר.
 

kitman1

New member
תפתח אתר-שיקרא איכות שמירת העבריינות

אתה לא עיתונאי אבל בהחלט קטן
 

sivan24k

New member
בזמן האחרון מנפחים דברים - כבר אי אפשר לדעת

לפעמים מספרים דברי שקר על אדם מפורסם או חף מפשע וישר רצים לתקשורת אולי הדברים הוצאו ממנו בכח? אולי בשקר? אולי מתוך חולשה ושבר? ישר רצים לתקשורת, גם אם יש עניין לציבור, שיספרו בעילום שם, למה להרוס את כל מהלך חייו? 7,000000 איש צופים בך ב-5-6 תחנות טלויזיה שונות עם תמונה שלך מכל זווית אפשרית, זה כבר ממש לא ניהול חקירה טהור ואמין כאשר יש מניע פרסומי ואינטרס גאווה לגוף החוקר אדם שהסתבך בארץ מציצנית כמו שלנו יכול להתאבד די מהר מהאשמות שווא שהרסו את תדמיתו גם אם יעבור תהליך לשיקום תדמיתו (כמו התנצלות של משטרה בפומבי -דבר שלא קורה אף פעם) הוא כבר לא יזכר בפני מכריו כאותו אדם כשהמשטרה עושה מעשה לא טוב כמו: עינוי מיותר בחשוד, האזנת סתר לא חוקית, שימוש בכח שימוש בראיות כוזבות שמודלפות לתקשורת ואחר כך סוגרים את התיק בקול ענות חלושה... זה קודם כל: חוסר אחריות, וכשהם טועים - שמותיהם של החוקרים לא מודלפים לציבור (הם מוגנים) ובטח לא באותה מהירות בה מודיעים על חשד של אזרח פשוט גם אם יש אינטרס חינוכי להרתיע אנשים אחרים מלעשות דבר עבירה הרי מספיק בושות יהיו לאותו אדם בסביבתו הקרובה, כל מקרה לגופו, לצערי במדינה דמוקרטית הלכו רחוק מדי עם סעיף "זכות הציבור לדעת" כך שכל פרט ולו הקטן ביותר מודלף מהר ככל האפשר לצלם יש אינטרס לשדר את התמונה מהר יותר לכתב יש אינטרס להשיג סקופ מהר יותר לערוץ הטלויזיה יש אינטרס להשיג רייטינג יומי מהר יותר מערוץ מתחרה למשטרה יש אינטרס להאדיר את שמה, פועלה ויעילותה בפני הציבור ומערכת המשפט (כל אחד שנתפס - "בזכות עירנותה של משטרת ישראל..."), כולם מקבלים שכר על כך, מתוגמלים ומה אם האזרח שנחשד? האם זה הגיוני שכל המפורסמים (ואני לשם שינוי לא אזכיר שמות) שעלו לכותרות ב-10 שנים האחרונות אכן פושעים, חסרי שליטה ביצריהם? וואו, הכמות כל כך גדולה צריך לעצור את המצב השלומיאלי הזה: או שינהלו חקירה סודית עד הסוף, או שלא יתגמלו תקשורת וגופים שונים כדי שלא יהיה להם מניע אינטרס - פירסומי או שניהם יחד ואם כבר יש משהו שביצע עבירה אמיתית, בזדון, עם הוכחות - תנו לו טיפול, עשו זאת בשקט, שקמו את חייו ותחנכו אותו לדרך טוב יותר כרגע הדברים נעשים בשיטת משפט שדה, אני בטוחה שאינטרס ההרתעה באמצעות התקשורת כבר מזמן עשה את שלו (ואם לא - אז הוא הוכח כלא יעיל) עכשיו צריך להפעיל שיקול ענייני, נמאס כבר לשמוע על x שהובא להערכת מעצרו, חקירתו, מעלליו...
 

Krishi

New member
דווקא במקרה של טופז זה ההיפך

התחיל מזה שהם בכלל לא חרצו את דינו. ההיפך, נתנו לו הרבה הזדמנויות להציג את הצד שלו וטיפלו בו כאילו היה משלהם (רגע, בעצם הוא כן משלהם). אם זה לא מספיק, הבן אדם הודה בעצמו (!!!) שהוא עשה את העבירה, אז איפה פה חריצת הדין?! חחח... ונסיים בזה שבניגוד לשאר האנשים, כל הזמן יש תחושה כאילו התקשורת מנסה לייפות את כל העניין, להוציא אותו לא הכי אשם "הוא היה מעורער בנפשו, לקח תרופות, זה לא דודו שאנחנו מכירים" בלה בלה בלה.. כל ערוץ הביא כתבים וחברים מהברנז'ה הטלוויזיונית שיסנגרו על דודו, ממש מלטפים אותו עם מטפחת של משי, גועל נפש. אדם ששולח אנשים להרביץ לאישה ועוד מול עיני הילד שלה צריך להירקב בכלא. אבל לצערנו נכון אמר חיים פנסח (שוגון) באומרו שדודו יקבל מאסר קצר זמן שממנו ינוכה שליש על התנהגות טובה, אחרי הרבה התנצלויות ועוד כמה שנים של התקררות הוא עוד יחזור לטלוויזיה...
 

Krishi

New member
אבל יחזור כבר בצורה כזאת או אחרת

במיוחד אחרי הניסיון הפתאטי להתאבד. הבן אדם פשוט חייב תשומת לב כל הזמן כמו ילד קטן. חייב להיות כל כך באור הזרקורים. אפילו דרעי חזר. אז בטוח שה-"ראשון בבידור" ימצא גם איך לחזור. אם כי, את דרעי אני מעריך הרבה יותר בתור אדם חכם מאוד (אבל כנראה לא חכם מספיק אם הוא נתפס
)
 

sivan24k

New member
הייתה לי הרגשה עוד קודם שהוא עלול לנסות משהו

זו אכן התחושה שתיארתי קודם, הלחץ התקשורתי גורם לאדם לשנות גירסה ולומר דברים שרוצים שיאמר רק כדי לעשות לזה סוף אחר כך הוא מחשב את הנזק שנגרם לתדמית שלו ומחליט לגמור עניין אגב, קראתי שבמקרה עבר שם שומר לביקורת וקלט אותו מחוסר הכרה לא נראה לי עניין של תשומת לב... התקשורת עוד תהרוג אותו, אם היא לא תרגע, זה כמו שגלילאו טען שכדור הארץ עגול כששאר האזרחים ואנשי המדע טענו שהעולם הוא ישר עד אין סוף, הפצת השמועה בפני העם שגלילאו "מטורף חולה רוח" גרמה לכך שניתן אור ירוק פה אחד להוציאו להורג וכך היה... סתכלו אילו תגובות טופז מקבל עכשיו בטוקבקים, מחצית מהם מעודדים אותו למות ואני מזכירה: הוא עוד לא ה-ו-ר-ש-ע בדין, זה הכל עבודה של התקשורת והלחץ המסיבי שמופעל עליו כמובן שיתכן והכל נכון לגביו, אבל לא אתפלא אם יהיו הפתעות...
 

Krishi

New member
לחץ תקשורתי?! חחח

היו קצת שמועות, הוא התראיין וזה עבר. לעזאזל אפילו אני לא שמעתי על החשדות נגדו עד שהוא לא נעצר. וכשהוא נעצר? איזה לחץ כבר היה? ההיפך, הופיעו מלא חברים שלו גם אישיים וגם מהברנז'ה וסינגרו עליו. הערוצים מולאו כתבות צבע שמבכות על גורלו המר ומרחמות על המצב שאליו הוא הגיע, איפה ראית פה לחץ או צליבה? שלא לדבר על כך שהוא היה כבר במעצר והודה למחרת תוך 3 (!!!) שעות חקירה בלבד ככה שזה לא שצלמים רדפו אחריו שבועות ועיתונים רשמו עליו עשרות טורים וכתבות. הסיבה לשינוי הגירסה שלו היא הסיבה לשינוי הגירסה של הרבה מאוד פושעים שנתפסים ולא מודים בהתחלה ואחרי שמציגים להם ראיות חותכות הם מתחילים לזמר כמו קנריות. יש מספיק ראיות גם בלי ההודעה שלו כך שאני בספק שבבית דין יקבע אחרת, אפילו השופט בעצמו אמר על סמך הראיות שטופז היה ראש הפירמידה, מה עוד צריך?!?! חחח... לגבי ניסיון ההתאבדות, כמה ציטוטים מתוך YNET: "הוא נמצא במהלך ביקורת שגרתית של קצין משמרת בתאו כשהוא מטושטש" "בתום חקירותיו במשטרה אתמול, הוחזר טופז לתאו באבו-כביר. הסוהרים לא הבחינו בסימנים מיוחדים שיכולים להעיד כי בכוונתו לשים קץ לחייו. למרות זאת, ההנחיות לסוהרים בנוגע לטופז היו ברורות: יש לבדוק את מצבו בכל מספר דקות גם במהלך לילה. הבדיקות כוללות בין היתר כניסה לתא ובדיקות דרך הסורגים" (אני מניח שהוא שם לב שבודקים אותו כל כמה דקות.. חח). "שני העצורים הנוספים בתא ישנו באותה שעה ולא הבחינו בנעשה" (אמנם ישנו, אבל היו שם, ואם מישהו היה מתעורר מהרעש שהוא עשה?) "בין היתר תיבדק האפשרות שטופז נטל מנת יתר של אינסולין בניסיון להתוות קו הגנה של אדם הסובל כביכול מבעיות נפשיות" (נשמע לי די הגיוני. ואיך בכלל הגיעו אליו 4 מזרקים של אינסולין בתוך בית כלא??!?!?) בקיצור, חלאס עם הבולשיט.
 

ה ב ז

New member
הקשר בין העובדות המוכרות למציאות הוא אקראי..

רמון? התקשורת התיצבה לימינו - והרושם שלי לפחות הוא, שדינו נחרץ במערכת אחרת.. גולדבלט הוא פושע שהורשע, וביותר ממקרה אחד. עד כמה שאני זוכר - דווקא הוא זכה לתקשורת אובייקטיבית דודו טופז - הודה באשמה. האם צריך לפרסם את זה רק לאחר שיורשע? לגבי קצב - העניין תלוי בבית המשפט, אבל עד כמה שזכרוני מגיע, האיש קיבל במות נרחבות להשמעת טענותיו, כולל עשרות דקות בפריים טיים. האם יש עןד נאשמים שזכו לפריבילגיה שכזו?
 

sivan24k

New member
יש מי שיאמר שזו אכן תחושת הציבור

התקשורת באמת כבר הגזימה עם כל הסיקורים, נון-סטופ דיווחים תחרותיים העיקר להיות ראשונים בדיווח ובעקבות הידיעות המרושעות, הדיווחים הסותרים גם הטוקבקים חורצים מהר דינו של חשוד, מישהו כבר אמר שמה ש"לכאורה" (עדיין לא יודעים בוודאות) דודו עשה הוא ביטוי לכעס הציבור על מנכ"לי התקשורת בשל תת-רמה של תוכניות כאלה ואחרות שכבר נמאס לראות אותן, בחירה בתוכניות לשם רייטינג ולא לשם מוסר, חינוך ובידור ענייני כמו פעם. אולי בעקבות המקרה התקשורת תבין שהיא אכן חשה את נחת זרועה של עצמה - אולי הפעם מישהו במדיה התקשורתית שלנו ידאג שלא יחצו קוים אדומים לשם רייטינג.
 
למעלה