אדם היחידה
New member
התקפי צחוק, מה עושים?
שלום לכולם, אני לא ממש כותבת הרבה בפורום אבל עוקבת תמיד ולמדה מכם ומינסיונכם. בני, אדם מאובחן כ PDD והוא בן 2 וחמישה חודשים. בחודשים האחרונים שמנו לב שיש לו הרבה התקפי צחוק. אבל, לאחרונה ההתקפים גברו יותר. במהלך היום הוא צוחק יותר עם עצמו, הגננת מדווחת שגם בגן יש לו כמה רגעים שהוא פשוט מתפקע מצחוק, לפני השינה כשהוא מנסה להירדם ולפעמים הוא מתעורר באמצע הלילה מבלי שאנחנו מבינים את הסיבה והוא נתקף בהתקפי צחוק.( 3 שעות ערים) אני חייבת לציין שאנחנו מודים שאלו התקפי צחוק ולא בכי כי שמענו שזה יכול להיות הפוך. אבל, כמו שאמרתי לאחרונה זה מתגבר ואדם נמצא יותר עם עצמו. מאוד קשה לי עם הרגעים הללו אני לא כלכך יודעת איך ל"אכול " את זה. אני משתדלת לתת לו להיות עצמו לפעמים, כי אני יודעת שהוא זקוק לזה אז, ברגע שהוא מתחיל לצחוק, אני מצטרפת לצחוק, מנסה להבין למה הוא צוחק? ולפעמים אני מרגישה שאני צריכה להעיר אותו ולהוציא אותו מהמקום שהוא נמצא. אני יודעת שאני אצטרך לווסת את הדחפים שלי ולתת לו את המרחב אבל ברור לי שיש פעמים שצריך פשוט להפסיק את זה. איך לדעתכם מתמודדים עם זה? זו תופעה חולפת? טיפים ועצות ייתקבלו בברכה. תודה, וחג שמח! לילך
שלום לכולם, אני לא ממש כותבת הרבה בפורום אבל עוקבת תמיד ולמדה מכם ומינסיונכם. בני, אדם מאובחן כ PDD והוא בן 2 וחמישה חודשים. בחודשים האחרונים שמנו לב שיש לו הרבה התקפי צחוק. אבל, לאחרונה ההתקפים גברו יותר. במהלך היום הוא צוחק יותר עם עצמו, הגננת מדווחת שגם בגן יש לו כמה רגעים שהוא פשוט מתפקע מצחוק, לפני השינה כשהוא מנסה להירדם ולפעמים הוא מתעורר באמצע הלילה מבלי שאנחנו מבינים את הסיבה והוא נתקף בהתקפי צחוק.( 3 שעות ערים) אני חייבת לציין שאנחנו מודים שאלו התקפי צחוק ולא בכי כי שמענו שזה יכול להיות הפוך. אבל, כמו שאמרתי לאחרונה זה מתגבר ואדם נמצא יותר עם עצמו. מאוד קשה לי עם הרגעים הללו אני לא כלכך יודעת איך ל"אכול " את זה. אני משתדלת לתת לו להיות עצמו לפעמים, כי אני יודעת שהוא זקוק לזה אז, ברגע שהוא מתחיל לצחוק, אני מצטרפת לצחוק, מנסה להבין למה הוא צוחק? ולפעמים אני מרגישה שאני צריכה להעיר אותו ולהוציא אותו מהמקום שהוא נמצא. אני יודעת שאני אצטרך לווסת את הדחפים שלי ולתת לו את המרחב אבל ברור לי שיש פעמים שצריך פשוט להפסיק את זה. איך לדעתכם מתמודדים עם זה? זו תופעה חולפת? טיפים ועצות ייתקבלו בברכה. תודה, וחג שמח! לילך