תשובות
אם להתקין את הגרסא החדשה או לא זה לשיקולך.. ההבדל היחידי זה אולי כמה תוספות כמו משחקים וכו'. מבחינה בטיחותית אין שום הבדל דבר שני, אין כזה דבר גרסא 4 מלאה, גרסא 4 החדשה שיצאה היא גרסאת לייט. הגרסא המלאה החדשה של אייסיקיו זה icq pro 2003b ולסיום, אתה יכול להתקין כל גרסא שאתה רוצה בנוסף לגרסא הנוכחית שיש לך, זה לא משפיע אחד על השני (למקרה שאתה רוצה 2 גרסאות שונות) אבל זה מיותר לדעתי.. ועדיף לבחור גרסא אחת, לא משנה איזה ולמחוק את האחרות