התקנת ICQ

רב שואל

New member
התקנת ICQ

שלום לכם יש לי כרגע גירסת icq hebrew light ישנה 1. האם יש טעם להתקין גירסה 4 לייט חדשה? או שבטיחותית זה אותו דבר? 2. האם כדאי להתקין גירסה 4 מלאה? מה הייתרונות והחסרונות לעומת לייט? 3. האם להתקין גירסה אחרת צריך להסיר קודם את הישנה או לדרוס אותה בהתקנת החדשה? תודה
 

ocean666

New member
תשובות

אם להתקין את הגרסא החדשה או לא זה לשיקולך.. ההבדל היחידי זה אולי כמה תוספות כמו משחקים וכו'. מבחינה בטיחותית אין שום הבדל דבר שני, אין כזה דבר גרסא 4 מלאה, גרסא 4 החדשה שיצאה היא גרסאת לייט. הגרסא המלאה החדשה של אייסיקיו זה icq pro 2003b ולסיום, אתה יכול להתקין כל גרסא שאתה רוצה בנוסף לגרסא הנוכחית שיש לך, זה לא משפיע אחד על השני (למקרה שאתה רוצה 2 גרסאות שונות) אבל זה מיותר לדעתי.. ועדיף לבחור גרסא אחת, לא משנה איזה ולמחוק את האחרות
 

רב שואל

New member
תודה והמשך

רציתי לברר אם ניתן פשוט להתקין את הגירסא החדשה על הישנה(פשוט לדרוס אותה) וכך ההגדרות והסיסמאות ישארו מהשנייה אמר שבגירסה 4 יש רק עוד משחקים, לא יצדיק התקנה מצידי אבל מה יש בגירסה המלאה? משהו חשוב נוסף? (כלומר על מה הלייט פוסחת)
 

ocean666

New member
תראה

אתה יכול לעשות את זה, וההגדרות יעברו לגרסא החדשה שתתקין אבל גם הישנה תשאר לך על המחשב ככה שזה לא דרך להפטר ממנה (וכשאני אומרת הגדרות אני מתכוונת רק לשם משתמש שלך וסיסמא לא מעבר לזה) ובגרסא המלאה אין שומדבר חשוב נוסף.. סתם כל מיני הגדרות קטנות, לא משהו עקרוני שאני יכולה להצביע עליו זה עניין של נוחות..
 
למעלה