להלןקרה לי שעלית לאוטובוס שהברקוד שמותקן בתוכו לא היה תקין והנהג ידע מזה אבל הוא הכריח אותי לרדת מהאוטובס . אני מתכנן לתבוע את החברה בבית משפט לתביעות קטנות
ניראה לי קצת הזוי, איך ולמה וכיצד הנהג יודע שהברקוד לא תקין? ולמה זה צריך לעניין את הנהג....?שאלה, היכן אני יכול למצוא את התקנות שמסדירות את התשלום בתחבורה ציבורית באמצעות אפליקציה ?
קרה לי שעלית לאוטובוס שהברקוד שמותקן בתוכו לא היה תקין והנהג ידע מזה אבל הוא הכריח אותי לרדת מהאוטובס . אני מתכנן לתבוע את החברה בבית משפט לתביעות קטנות
במוביט אתה יכול למצוא את הקו גם אם הברקוד לא פעיל.שאלה, היכן אני יכול למצוא את התקנות שמסדירות את התשלום בתחבורה ציבורית באמצעות אפליקציה ?
קרה לי שעלית לאוטובוס שהברקוד שמותקן בתוכו לא היה תקין והנהג ידע מזה אבל הוא הכריח אותי לרדת מהאוטובס . אני מתכנן לתבוע את החברה בבית משפט לתביעות קטנות
ושאלה נוספת אם כבר יש שרשור:שאלה, היכן אני יכול למצוא את התקנות שמסדירות את התשלום בתחבורה ציבורית באמצעות אפליקציה ?
קרה לי שעלית לאוטובוס שהברקוד שמותקן בתוכו לא היה תקין והנהג ידע מזה אבל הוא הכריח אותי לרדת מהאוטובס . אני מתכנן לתבוע את החברה בבית משפט לתביעות קטנות
כאשר מישהו אומר לי שהוא מתכוון לשלם באמצעות הברקוד, הוא נכנס פנימה ובזה מסתיים הקשר ביניינו......גם לי קרה שהברקוד לא היו תקינים, באוטובוס חדש לגמרי והנהג ידע מזה. למזלי, יש לי רב קו גיבוי ולא ירדתי מהאוטובוס.
אשמח באמת לראות את ההתייחסות בתקנות למצב כזה. זה קורה גם בקווי תגבור של אוטובוסים פרטיים, בהם אין בכלל מדבקות.
מישהו כאן כבר הציע בעבר, לרכז צילומים של ברקודים של כל החברות. כך ניתן להדפיס אותם ולשלם בכל אוטובוס בכל נסיעה. אני בעד שנרים את הכפפה, אתרום את חלקי בשבוע הבא.
אני רואה הרבה פעמים , בדרך כלל בקווי 100, שמשלמים עוד לפני הכניסה, עם מדבקה שבדלת האטובוס מבחוץ. עד כמה זה נפוץ אצלך?כאשר מישהו אומר לי שהוא מתכוון לשלם באמצעות הברקוד, הוא נכנס פנימה ובזה מסתיים הקשר ביניינו......
אני מאד בספק אם יש נהג ל כלשהו מכל חברה שכל הנושא הזה מעניין אותו......
אני אפילו לא יודע אם הנוסע באמת שילם או סתם "סידר" אותי.
נדיר שמישהו בכלל משתמש באפליקציה, ואף אחד מאלה שמשתמשים לא משתמש במדבקה שבחוץאני רואה הרבה פעמים , בדרך כלל בקווי 100, שמשלמים עוד לפני הכניסה, עם מדבקה שבדלת האטובוס מבחוץ. עד כמה זה נפוץ אצלך?
פעם אחת שילמתי באמצעות הברקוד והנהג ביקש לראות את הוכחת התשלום ורק אז נתן לי להמשיך.כאשר מישהו אומר לי שהוא מתכוון לשלם באמצעות הברקוד, הוא נכנס פנימה ובזה מסתיים הקשר ביניינו......
אני מאד בספק אם יש נהג ל כלשהו מכל חברה שכל הנושא הזה מעניין אותו......
אני אפילו לא יודע אם הנוסע באמת שילם או סתם "סידר" אותי.
הנהג הזה היה חרוץ במיוחד, הנהג לא אמור לבדוק את האפליקציה.....פעם אחת שילמתי באמצעות הברקוד והנהג ביקש לראות את הוכחת התשלום ורק אז נתן לי להמשיך.
בשאר הפעמים הנהגים סומכים עליי שאשלם.
היתרון הוא שהיישומון זוכר נסיעות ככה שזה נהיה קל יותר לאחר מספר נסיעות.
סתם מתוך סקרנות: אם מתקפים רב קו כשעולים בדלת האחורית, הנהג מקבל חיווי או שכמו שאמרת עם האפליקציה, זה פחות צריך לעניין אותם ומספיק שהם רואים שניגשים לתקף גם אם הכרטיס ריק?הנהג הזה היה חרוץ במיוחד, הנהג לא אמור לבדוק את האפליקציה....
הנהג אפילו לא מסתכל מי מתקף.....סתם מתוך סקרנות: אם מתקפים רב קו כשעולים בדלת האחורית, הנהג מקבל חיווי או שכמו שאמרת עם האפליקציה, זה פחות צריך לעניין אותם ומספיק שהם רואים שניגשים לתקף גם אם הכרטיס ריק?
הכוונה אם מתקבל חיווי כלשהו על מכשיר הנהג כאשר נוסע מתקף במתקף דלת אחורית, הרי המתקפים מחוברים ברשת פנימית של האוטובוס.הנהג אפילו לא מסתכל מי מתקף.....
הוא עסוק במראות, בדלתות ובהתחלת הנסיעה בצורה בטוחה.
כלום לא מופיע לנהג ואין צורך שיופיע. מה יכול לעשות נהג כשנוסע עלה בדלת החמישית ולא תיקף?הכוונה אם מתקבל חיווי כלשהו על מכשיר הנהג כאשר נוסע מתקף במתקף דלת אחורית, הרי המתקפים מחוברים ברשת פנימית של האוטובוס.
המון. תלוי בנהג. לא פעם ולא פעמיים נהגים צעקו על נוסעים שלא תיקפו. לפעמים גם קראו לנוסעים שלא תיקפו לבוא לנהגים ולתקף אצלם, לפעמים גם עצרו את האטובוס .כלום לא מופיע לנהג ואין צורך שיופיע. מה יכול לעשות נהג כשנוסע עלה בדלת החמישית ולא תיקף?
מאוד משתנה בחברות וכו'המון. תלוי בנהג. לא פעם ולא פעמיים נהגים צעקו על נוסעים שלא תיקפו. לפעמים גם קראו לנוסעים שלא תיקפו לבוא לנהגים ולתקף אצלם, לפעמים גם עצרו את האטובוס .
אבל אלו חריגים, רוב הנהגים אכן מתרכזים בנהיגה ולא במי תיקף ומי לא תיקף.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.