התקנה תוכנה על macintosh?

itzik_z

New member
התקנה תוכנה על macintosh?

האם ניתן להתקין תוכנה שנכתבה ב VB על macintosh? ואם כן האם יכולים להיבצר בעיות בגלל תאימות של אוביקטים מסוימים ??
 
VB על מק.....

אפשרות אחת היא עם VirtualPC או משו דומה, כלומר להריץ Windows בתוך ה OS של המק ובתוכו את התוכנת VB. אפשרות אחרת, יותר מעניינת, היא RealBasic - כלי פיתוח דמוי VB למק. אני יודע שבגרסת ה Pro אפשר לפתח במק ולקמפל גם לחלונות - אולי יש לו איזה אשף שלוקח פרויקט VB וממיר אותו למק. תבדוק.
 
למעלה