VB על מק.....
אפשרות אחת היא עם VirtualPC או משו דומה, כלומר להריץ Windows בתוך ה OS של המק ובתוכו את התוכנת VB. אפשרות אחרת, יותר מעניינת, היא
RealBasic - כלי פיתוח דמוי VB למק. אני יודע שבגרסת ה Pro אפשר לפתח במק ולקמפל גם לחלונות - אולי יש לו איזה אשף שלוקח פרויקט VB וממיר אותו למק. תבדוק.