התקדמות(?) בכפר סבא

מצב
הנושא נעול.
התקדמות(?) בכפר סבא

התקדמות(?) בכפר סבא
לידיעת כל המתעניינים - הפעלתו של לוח הזמנים החדש, שכוללת גם את פתיחת תחנות נורדאו, ררש העין צפון ורמלה, נדחתה באופן רשמי ליום שבת, 12 באפריל (כמובן שמכיוון שאין רכבות לתחנות החדשות בשבת, הפעלתן תהיה ביום א') עדכונים נוספים אודות ההפתחויות בקו לכפר סבא יופיעו בימים הקרובים בכתבת מעקב מעודכנת באתר 'חדשות הרכבת'
 

david80

Member
למה? אבל, למה...

התקדמות(?) בכפר סבא
לידיעת כל המתעניינים - הפעלתו של לוח הזמנים החדש, שכוללת גם את פתיחת תחנות נורדאו, ררש העין צפון ורמלה, נדחתה באופן רשמי ליום שבת, 12 באפריל (כמובן שמכיוון שאין רכבות לתחנות החדשות בשבת, הפעלתן תהיה ביום א') עדכונים נוספים אודות ההפתחויות בקו לכפר סבא יופיעו בימים הקרובים בכתבת מעקב מעודכנת באתר 'חדשות הרכבת'
למה? אבל, למה...
צריך לדחות את הלו"ז החדש של כל הרכבות מבאר שבע ועד לנהריה רק בגלל פיפס קטן ששמו "רכבת לכפר סבא" והרי הרכבות יכולות לסיים את מסלולן בראש העין (צפון או דרום)!!!
 

יהוושע

New member
שכחת שאתה ב " ארץ ישראל "? אל

למה? אבל, למה...
צריך לדחות את הלו"ז החדש של כל הרכבות מבאר שבע ועד לנהריה רק בגלל פיפס קטן ששמו "רכבת לכפר סבא" והרי הרכבות יכולות לסיים את מסלולן בראש העין (צפון או דרום)!!!
שכחת שאתה ב " ארץ ישראל "? אל
תתרגז , זה ממילא לא יעזור . באותה מידה אתה יכול לשאול למה מטילים על קומץ מילואימניקים עוד ועוד חובות תמורת אפס זכויות? אולי בולדוזר כמו ליברמן יצליח להזיז משהו בתחום התחבורה . הבו כוח לאביגדור !!!!
 
כפר סבא היא הפנינה שבכתר

שכחת שאתה ב " ארץ ישראל "? אל
תתרגז , זה ממילא לא יעזור . באותה מידה אתה יכול לשאול למה מטילים על קומץ מילואימניקים עוד ועוד חובות תמורת אפס זכויות? אולי בולדוזר כמו ליברמן יצליח להזיז משהו בתחום התחבורה . הבו כוח לאביגדור !!!!
כפר סבא היא הפנינה שבכתר
 

david80

Member
אני לא מזלזל בכפר סבא, אלא להיפך:

כפר סבא היא הפנינה שבכתר
אני לא מזלזל בכפר סבא, אלא להיפך:
בגלל שלעיר כמו כפר סבא מגיע קו רכבת מהיר יותר לת"א (משהו כמו 18 דקות) שעובר דרך רעננה (והרי להם מגיע לא פחות) עם תחנות במרחק הליכה ממרכזי הערים. מי יסע בקו, שלא בשעות העומס, עם תחנה ב'אמצע המדבר' (לפי מה שהבנתי מהתמונות של תחנת נורדאו) שמשך הנסיעה שלו לת"א זהה למשך הנסיעה של קו ת"א - י-ם העתידי (28 דקות), ולכן זהו 'פיפס'!
 
מיקומן של תחנות כפר סבא

אני לא מזלזל בכפר סבא, אלא להיפך:
בגלל שלעיר כמו כפר סבא מגיע קו רכבת מהיר יותר לת"א (משהו כמו 18 דקות) שעובר דרך רעננה (והרי להם מגיע לא פחות) עם תחנות במרחק הליכה ממרכזי הערים. מי יסע בקו, שלא בשעות העומס, עם תחנה ב'אמצע המדבר' (לפי מה שהבנתי מהתמונות של תחנת נורדאו) שמשך הנסיעה שלו לת"א זהה למשך הנסיעה של קו ת"א - י-ם העתידי (28 דקות), ולכן זהו 'פיפס'!
מיקומן של תחנות כפר סבא
אמנם אינני כפר-סבאי, ואפשר לספור את הפעמים שהייתי שם על אצבעות כף יד אחת, אבל מביקורי (הרגליים והרכביים) באיזור, המראה בתמונות בהחלט לא משקף - התחנה החדשה היא לא באמצע שום מקום, אלא בדיוק בקצה השטח הבנוי של כפר סבא באות האיזור, מרחק הליכה של כ-10 דקות (מנסיון) מהתחנה המרכזית, דרך רחובות מאוכלסים ונחמדים בעיקרם. ברור שהיה עדיף לדחוף את התחנה יותר פנימה, אבל תארו נא לעצמכם איללו קריאות שבר היו עולות מהשכונות שהיה צריך לפנות ובעלי הבתים הקרובים למסילה שהיו יוצאים לבג"צים על ירידת ערך בתיהם (למרות שבאיזור התחנות הוא דווקא עולה בד"כ בסופו של דבר, אבל למי איכפת). המלחמות שאנחנו רואים בץ"א ובירושלים נגד הרכבת הקלה הן כאין וכאפס לעומת המלחמה הפוטנציאלית על הכנסת קו רכבת רגיל ללבה של כפר סבא.
 

seffic

New member
גם כך רוצים להאריך את הקו

מיקומן של תחנות כפר סבא
אמנם אינני כפר-סבאי, ואפשר לספור את הפעמים שהייתי שם על אצבעות כף יד אחת, אבל מביקורי (הרגליים והרכביים) באיזור, המראה בתמונות בהחלט לא משקף - התחנה החדשה היא לא באמצע שום מקום, אלא בדיוק בקצה השטח הבנוי של כפר סבא באות האיזור, מרחק הליכה של כ-10 דקות (מנסיון) מהתחנה המרכזית, דרך רחובות מאוכלסים ונחמדים בעיקרם. ברור שהיה עדיף לדחוף את התחנה יותר פנימה, אבל תארו נא לעצמכם איללו קריאות שבר היו עולות מהשכונות שהיה צריך לפנות ובעלי הבתים הקרובים למסילה שהיו יוצאים לבג"צים על ירידת ערך בתיהם (למרות שבאיזור התחנות הוא דווקא עולה בד"כ בסופו של דבר, אבל למי איכפת). המלחמות שאנחנו רואים בץ"א ובירושלים נגד הרכבת הקלה הן כאין וכאפס לעומת המלחמה הפוטנציאלית על הכנסת קו רכבת רגיל ללבה של כפר סבא.
גם כך רוצים להאריך את הקו
בעתיד לכוון מסילת החוף. התוואי יעבור מדרום לרעננה, ומצפון להרצליה במקביל לכביש עתידי שכרגע שכחתי את מספרו, ואמור לחבר את כביש החוף עם חוצה ישראל. אני מסתמך על מפת מסילות עתידיות שהוציאה רכבת ישראל עוד בימיו של מר. עמוס עוזני. אני מקווה שהיא עדיין רלוונטית למצב ברכבת כיום. מהמפה שברשותי, לא ניתן לראות לגמרי היכן בדיוק תחצה המסילה את הוד השרון, כביש 4 וכו'.
 

כברימן

New member
דרך מספר 531

גם כך רוצים להאריך את הקו
בעתיד לכוון מסילת החוף. התוואי יעבור מדרום לרעננה, ומצפון להרצליה במקביל לכביש עתידי שכרגע שכחתי את מספרו, ואמור לחבר את כביש החוף עם חוצה ישראל. אני מסתמך על מפת מסילות עתידיות שהוציאה רכבת ישראל עוד בימיו של מר. עמוס עוזני. אני מקווה שהיא עדיין רלוונטית למצב ברכבת כיום. מהמפה שברשותי, לא ניתן לראות לגמרי היכן בדיוק תחצה המסילה את הוד השרון, כביש 4 וכו'.
דרך מספר 531
 
דחיית הלו"ז

למה? אבל, למה...
צריך לדחות את הלו"ז החדש של כל הרכבות מבאר שבע ועד לנהריה רק בגלל פיפס קטן ששמו "רכבת לכפר סבא" והרי הרכבות יכולות לסיים את מסלולן בראש העין (צפון או דרום)!!!
דחיית הלו"ז
הבעיה היא לא רק הקמת התחנה החדשה - הבעיה היא גם סכסוך העבודה של עובדי הרכבת עם הנהלתה לגבי המשמעויות של הלו"ז החדש לגבי כמות העבודה שלהם - יותר עבודה, אותו שכר. שוב, לפירוט ראו את ארכיון החדשות באתר 'חדשות הרכבת'
 

א י י ל 19

New member
אוי נו, למה משנים עכשיו את הלו"ז?

התקדמות(?) בכפר סבא
לידיעת כל המתעניינים - הפעלתו של לוח הזמנים החדש, שכוללת גם את פתיחת תחנות נורדאו, ררש העין צפון ורמלה, נדחתה באופן רשמי ליום שבת, 12 באפריל (כמובן שמכיוון שאין רכבות לתחנות החדשות בשבת, הפעלתן תהיה ביום א') עדכונים נוספים אודות ההפתחויות בקו לכפר סבא יופיעו בימים הקרובים בכתבת מעקב מעודכנת באתר 'חדשות הרכבת'
אוי נו, למה משנים עכשיו את הלו"ז?
הלו"ז הוא לכל הרכבות, אני מניח. זה דופק לכ"כ הרבה אנשים את המעבר בין רכבת לאוטובוס, את שעת היציאה/חזרה הביתה, וכו'.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה