לפני כעשור היה מיזוג בין חברת אלקטל הצרפתית לבין חברת לוסנט
זה אולי גם פתח לבעיה מבחינת המכרז .
אישור ונכונות 2 הצדדים למיזוג מפורסם בכל העולם ובאינטרנט .
השיחות של סימנס היו עד לפני שבוע עם ברומבדיה ..
בעולם נעשים הרבה מיזוגים שמהווים כוח וכך קרה בסין
עם 2 חברות ייצרניות הרכבות הגדולות .
לפני כעשור היה מיזוג בין חברת אלקטל הצרפתית לבין חברת לוסנט
האמריקאית. כתוצאה מהמיזוג הגדול בין אלקטל ללוסנט הועברה חטיבת התחבורה של אלקטל (Alcatel SEL) לקבוצת תאלס הצרפתית שאלקטל הצרפתית היתה בעלת מניות בה.
וכך קרה שכל מערכת האיתות של רכבת ישראל שהיתה של חברת Alcatel SEL הפכה להיות של חברת תאלס. מערכת האיתות החשמלית של רכבת ישראל הוקמה במקור על ידי חברת SEL הגרמנית שהיתה בבעלות חברת ITT. בשנות ה-80 חברת אלקטל הצרפתית רכשה את מניות חברת ITT בחברת SEL הגרמנית והחברה הפכה להיות חברת Alcatel SEL.
כיום חברת אלקטל לוסנט נבלעה בתוך חברת נוקייה הפינית שרכשה אותה. לשמות SEL ולורנץ לא נשאר כיום כל זכר. חברת לורנץ היא החברה המקורית מגרמניה שנוסדה בשנת 1880 בברלין ועסקה בבניית מכשירי טלגרף ובפיתוח מערכות איתות לרכבות והפכה בשנת 1958 לחברת SEL.