לכשייפתח הקו עד ההגנה, זה יהיה משמעותי מאוד מבחינת השימוש
ההחלפה בהגנה היא הרבה יותר נוחה מכיוון שיש רכבות דרומה וצפונה מההגנה כל כמה דקות. אין מה להשוות להחלפה בנתב"ג.
אם אכן תאריך היעד הוא 15 לספטמבר, לא נותר הרבה זמן לחכות
לכשייפתח הקו עד ההגנה, זה יהיה משמעותי מאוד מבחינת השימושאגב מעניין שלפי הכתבה יש כמעט חצי מהנוסעים שממשיכים
לתל אביב.
נדמה לי שאפילו כאן בפורום אמרו, שזה לא נוח ואנשים יעדיפו אוטובוסים ישירים.
מסתבר שלא כך הדבר ואנשים בכל זאת מעדיפים את הרכבת.
לגבי תקלות, אני לא ממש עוקב אחרי טיב התקלות הנפוצות, אבל נדמה לי שיש שני סוגים, בעיות הזנה (שלפי שבתשתיות נובעות מבעיות של קטרים ולפי מקומות אחרים אולי קשורים לכך שאין עדיין מספיק תחנות השנאה.
וסוג שני, אלה תקלות איתות, שזה מביא שאלה אחרת, מי לעזאזל סיפק מערכת איתות לקו, והאם לא הגיע הזמן לתת לאותו ספק בעיתה רצינית מאחור, שיבדוק למה יש כל כך הרבה תקלות?
ההחלפה בהגנה היא הרבה יותר נוחה מכיוון שיש רכבות דרומה וצפונה מההגנה כל כמה דקות. אין מה להשוות להחלפה בנתב"ג.
אם אכן תאריך היעד הוא 15 לספטמבר, לא נותר הרבה זמן לחכות