גם אני מתפקדת באיחור קל...
שם: מירי
(כותבת לטובת החדשים-ותיקים)
מאיפה בארץ? מרכז.
פעילות מיוחדת שאעשה בפסח: זמן איכות משפחתי...
מאכל אהוב בפסח: שאלה קשה מאוד, כי אני לא אוכלת קטניות (מקפידה, מה לעשות), אז הכל נורא מצומצם.
נבחר במצה עם שוקולד. שיהיה.
סדרה אהובה: קשה לי לציין רק אחת, אז אני אזכיר כמה מהבולטות אצלי והאהובות עליי ביותר - החממה, תנוחי
, מתים לרגע, אליפים, בני ערובה.
כמובן שיש עוד רבות וטובות...
תחביב: לנגן באורגן (יש שקוראים אותו עוגב).
למרות שמתישהו אצטרך וגם ארצה לחזור לזה קצת יותר...