התפקדות פבואר

אמממ

כן
 

MarishA M

New member
../images/Emo221.gifמתםקדת ../images/Emo13.gif

מירי בת 16 וחצי שיר אהוב לרגע זה FIX YOU להקה אהובה: חח קולדפליי ערוץ-YES WEEKEND,רק כשיש O.C ומגרש ביתי..אני לא רואה שום דבר אחר בעיקרון.. אם הייתי חזיר הייתי: ורוד...
ורוד זה יפה או לא: לא אוהבת ורוד.. ארקטיק מנקיז...אני חושבת שהם מעולים..אני יכולה לשבת ולהקשיב למוזיקה שלהם שעות ולא יימאס לי..וזה לא קורה אצלי הרבה..אני חושבת שאם הם ימשיכו ככה להדהים הם בהחלט יהיו אגדת רוק. תמונה
 

jony543

New member
מתפקד

שם: יונתן גיל: 15 ושבוע עיר: אשדודדד! שיר אהוב של Coldplay: משתנה כל שעה בערך... כרגע סיינטיסט או S1 לא יודע בעעע להקה אהובה: נו באמת... ערוץ טלוויזיה מועדף: VH1 אם הייתי חזיר הייתי: כשר :) ורוד זה יפה או לא: לא! ארקטיק מנקיז- אני יוריד אותם היום ואז אני ידע.שמעתי בינתיים רק שיר 1 וזה לא מספיק תמונה נה נה של מה שבא: לא בא
 

0mroosh

New member
:)

שם:עומר גיל:16 וחצי עיר:ב"ש שיר אהוב של Coldplay: אמסטרדם להקה אהובה:דפנה והעוגיות ערוץ טלוויזיה מועדף:הוט פריים/yes 3 אם הייתי חזיר הייתי: סקסי. ורוד זה יפה או לא:מדהים. ארקטיק מנקיז-להקה בינונית ותופעה חולפית או להקה ענקית שעוד תהיה אגדת רוק: יש לי קקי, ברשותכם.
 

ברררר

New member
או! זה מזכיר לי את הפעם הראשונה

בה התאהבתי בך: זה בתחיל ביום אביב אחד, כאשר התכתבתי איתך אולי בפעם השנייה בחיי באייסיקיו. ואז שיתפת אותי בזה שאתה "צריך לחרבן" בפשטות כזו. מאז ידעתי- שאתה ו-ר-ק אתה הגבר של חיי.
.
 
דפנה והעוגיותת?../images/Emo216.gifאווווווווווווו

אני מכירה את דפנה
אחות של דפנה בלהקהה...והלהקה על שמה! איזה מגניב זה הא?
 

מיכיל

New member
../images/Emo13.gif

שם:עלמה גיל: 15 שיר אהוב של קולדפליי: be careful where you stand להקה אהובה : חוץ מקולדפליי כמובן , אואזיס. ערוץ טלוויזיה מועדף :ערוץ 3 אם הייתי חזיר הייתי:ורודה? ורוד זה יפה או לא: תלוי איזה . ארקטיק מנקיז: לא מכירה :-\ תמונה:
 

aviGODFATHER

New member
../images/Emo26.gif

שם: אבי גיל: 17 וקצת עיר: קרית אתא שיר אהוב של Coldplay: קלוקס להקה אהובה: קולדפליי ערוץ טלוויזיה מועדף: אין לי מועדף - יש מלא תוכניות אבל כל אחת בערוץ אחר... אם הייתי חזיר הייתי: מנסה לקבל תעודת כשרות. ורוד זה יפה או לא: לפעמים ארקטיק מנקיז-להקה בינונית ותופעה חולפית או להקה ענקית שעוד תהיה אגדת רוק:סורי, לא מכיר.
 

טולייצ

New member
קו לו לו לו לו ../images/Emo192.gif

שם: אורטל/טולי גיל: 17 וחצי עיר: באר שבע שיר אהוב של קולדפליי : Talk (נוכחי
) להקה אהובה: Coldplay דהה
ערוץ טלוויזיה מועדף: יס דוקו/VH1 אם הייתי חזיר הייתי: חזיר ורוד זה יפה או לא: לא
ארקטיק מנקיז-להקה בינונית ותופעה חולפית או להקה ענקית שעוד תהיה אגדת רוק: נו כומון! תמונה נה נה של מה שבא: לא בא
 

Waterfalls90

New member
אני חדשה ../images/Emo9.gif

שם: שם גיל: 16 עיר: אשדוד שיר אהוב של Coldplay: ברגע זה trouble להקה אהובה: הביטלס ערוץ טלוויזיה מועדף: יס דוקו אם הייתי חזיר הייתי: חזירה ורוד זה יפה או לא: יפה מאוד ארקטיק מנקיז-להקה בינונית ותופעה חולפית או להקה ענקית שעוד תהיה אגדת רוק: לא מכירה
 
למעלה