מירי בת 16 וחצי שיר אהוב לרגע זה FIX YOU להקה אהובה: חח קולדפליי ערוץ-YES WEEKEND,רק כשיש O.C ומגרש ביתי..אני לא רואה שום דבר אחר בעיקרון.. אם הייתי חזיר הייתי: ורוד...
ורוד זה יפה או לא: לא אוהבת ורוד.. ארקטיק מנקיז...אני חושבת שהם מעולים..אני יכולה לשבת ולהקשיב למוזיקה שלהם שעות ולא יימאס לי..וזה לא קורה אצלי הרבה..אני חושבת שאם הם ימשיכו ככה להדהים הם בהחלט יהיו אגדת רוק. תמונה
שם: יונתן גיל: 15 ושבוע עיר: אשדודדד! שיר אהוב של Coldplay: משתנה כל שעה בערך... כרגע סיינטיסט או S1 לא יודע בעעע להקה אהובה: נו באמת... ערוץ טלוויזיה מועדף: VH1 אם הייתי חזיר הייתי: כשר ורוד זה יפה או לא: לא! ארקטיק מנקיז- אני יוריד אותם היום ואז אני ידע.שמעתי בינתיים רק שיר 1 וזה לא מספיק תמונה נה נה של מה שבא: לא בא
שם:עומר גיל:16 וחצי עיר:ב"ש שיר אהוב של Coldplay: אמסטרדם להקה אהובה:דפנה והעוגיות ערוץ טלוויזיה מועדף:הוט פריים/yes 3 אם הייתי חזיר הייתי: סקסי. ורוד זה יפה או לא:מדהים. ארקטיק מנקיז-להקה בינונית ותופעה חולפית או להקה ענקית שעוד תהיה אגדת רוק: יש לי קקי, ברשותכם.
בה התאהבתי בך: זה בתחיל ביום אביב אחד, כאשר התכתבתי איתך אולי בפעם השנייה בחיי באייסיקיו. ואז שיתפת אותי בזה שאתה "צריך לחרבן" בפשטות כזו. מאז ידעתי- שאתה ו-ר-ק אתה הגבר של חיי.
שם:עלמה גיל: 15 שיר אהוב של קולדפליי: be careful where you stand להקה אהובה : חוץ מקולדפליי כמובן , אואזיס. ערוץ טלוויזיה מועדף :ערוץ 3 אם הייתי חזיר הייתי:ורודה? ורוד זה יפה או לא: תלוי איזה . ארקטיק מנקיז: לא מכירה :-\ תמונה:
שם: אבי גיל: 17 וקצת עיר: קרית אתא שיר אהוב של Coldplay: קלוקס להקה אהובה: קולדפליי ערוץ טלוויזיה מועדף: אין לי מועדף - יש מלא תוכניות אבל כל אחת בערוץ אחר... אם הייתי חזיר הייתי: מנסה לקבל תעודת כשרות. ורוד זה יפה או לא: לפעמים ארקטיק מנקיז-להקה בינונית ותופעה חולפית או להקה ענקית שעוד תהיה אגדת רוק:סורי, לא מכיר.
שם: שם גיל: 16 עיר: אשדוד שיר אהוב של Coldplay: ברגע זה trouble להקה אהובה: הביטלס ערוץ טלוויזיה מועדף: יס דוקו אם הייתי חזיר הייתי: חזירה ורוד זה יפה או לא: יפה מאוד ארקטיק מנקיז-להקה בינונית ותופעה חולפית או להקה ענקית שעוד תהיה אגדת רוק: לא מכירה