התעמלות להריון/ יוגה

מיכלקו

New member
התעמלות להריון/ יוגה

למה אני לא מוצאת מקום נורמלי להתעמלות להריון או סתם יוגה באיזור ר"ג גבעתיים? עכשיו חזרתי משעור נסיון בתה"ש והיה גריאטרי למדי. חבל להוציא כל כך הרבה כסף בשביל שיעור כזה איטי, שחצי שיעור רק נושמים ובחצי השני נחים ושומעים הסברים.
 

IlaRC

New member
מה עם סטודיו C

הדרכתי שם בעבר ויש להם תוכנית מצויית לנשים בהריון ו/או אחרי לידה
 

מיכלקו

New member
../images/Emo45.gif

גם לקחת משכנתא. גם לחכות שיפתחו קורס (אי אפשר להצטרף מתי שרוצים, ואני עוד 3 חודשים יולדת) וגם לקוות שהקורס שיפתח יהיה באזור שלי. וגם השעורים הם ללא מוזיקה, שזה די מדכא בעיני.
 

ode

New member
כן, אבל לפני ה- 260 ש"ח לחודש

צריך לשלם משהו כמו 700 ש"ח ל" קורס בסיסי" שנמשך כחודש וחצי בלבד.יקר אש
 

anat30g

New member
שיעור רגיל

מיכל, בתחילת ההריון שלי עם התאומים (עד שהושכבתי בגלל דימומים) המשכתי להתעמל באותו חוג ואצל אותה מורה שהתעמלתי אצלה לפני ההריון. סיפרתי לה שאני בהריון ושיש לי תאומים (והיא בעצמה אמא לתאומות - כיום בנות 19) ואמרתי לה שאני רוצה להמשיך להתעמל בהתאם למגבלות. היא עברה איתי על התרגילים שאני יכולה לבצע במהלך השיעור. תרגילים מסויימים לא יכולתי לבצע והיא נתנה תרגילים חלופים. וכל פעם היתה בודקת שאני מבצעת נכון את התרגילים ושאני לא מזיקה להריון. לא הגעתי איתה לחודש תשיעי, אבל אני מניחה שבחודש תשיעי גריאטרי היה מתאים לי. בקיצור - אם יש חוג ומורה שאת אוהבת ומרגישה מספיק נוח איתה, שוחחי איתה ובדקי אם היא מסכימה לשלב אותך בשיעור רגיל (אירובי איטי ושיעור חיטוב הגוף יכולים להיות מעולים)
 

מיכלקו

New member
כנראה שזה מה שאעשה

עדיף לעשות חצי שיעור נורמלי, מאשר שיעור שלם של הריוניות שחצי שיעור מאמנים את רצפת האגן.
 
כמה רעיונות

1. ללכת לפילאטים - השיעורים הם בהתאמה אישית בהרבה מקרים (גם כשהם קבוצתיים) 2. להתקשר למועדונהים בסביבה - אולי יש מדריך מתאים (אצלנו במפעל יש מועדון שמופעל ע"י גל העתיד ועושים שיעורי הריון חטוב - יש גל העתיד בסביונים אני חושבת) 3. ללכת לשיעור יוגה רגיל ולתאם מראש עם המורה...
 
למעלה