שיעור רגיל
מיכל, בתחילת ההריון שלי עם התאומים (עד שהושכבתי בגלל דימומים) המשכתי להתעמל באותו חוג ואצל אותה מורה שהתעמלתי אצלה לפני ההריון. סיפרתי לה שאני בהריון ושיש לי תאומים (והיא בעצמה אמא לתאומות - כיום בנות 19) ואמרתי לה שאני רוצה להמשיך להתעמל בהתאם למגבלות. היא עברה איתי על התרגילים שאני יכולה לבצע במהלך השיעור. תרגילים מסויימים לא יכולתי לבצע והיא נתנה תרגילים חלופים. וכל פעם היתה בודקת שאני מבצעת נכון את התרגילים ושאני לא מזיקה להריון. לא הגעתי איתה לחודש תשיעי, אבל אני מניחה שבחודש תשיעי גריאטרי היה מתאים לי. בקיצור - אם יש חוג ומורה שאת אוהבת ומרגישה מספיק נוח איתה, שוחחי איתה ובדקי אם היא מסכימה לשלב אותך בשיעור רגיל (אירובי איטי ושיעור חיטוב הגוף יכולים להיות מעולים)