התעללות

Twilight6

New member
התעללות

היום יצאתי לטייל לי בערב עם חברים...אני התחלתי להתקדם לבד כשפתאום קלטתי בקצה העין חבורה של ילדים אתיופים עומדים ליד קולר ממלאים מים בבקבוק,שמתי לב שיש לידם קופסת קרטון התקרבתי וראיתי שיש בקופסה 3 גורי חתולים,והם פשוט שפכו עליהם מים!! הם התכוונו להטביע אותם! אבל הם ישבו בתוך קופסה מלאה במים כמובן של עד הסוף הם לא הספיקו.. התקרבתי ואמרתי להם מה אתם חושבים שאתם עושים?והם אמרו כלום סתם ממלאים מים בקופסה,עניתי להם אם הם עיוורים או שהם לא רואים שיש בקופסה גורי חתולים,הם אמרו שכן אבל לא אכפת להם שהם יחנקו מהמים בקופסה,אמרתי להם שכדי שהם יפסיקו אם זה בצורה חביבה.. והם כמו שאומרים שמו עליי זין-(סליחה על הביטוי)ואמרו לי למה מה כבר תוכלי לעשות לנו??!! אח"כ כבר חברים שלי התקרבו וראו אותי שם,ורק כשידידים שלי איימו עליהם שישברו להם את העצמות(כמובן שהם לא היו עושים זאת רק אמרו להם זאת כדי שילכו) אם הם לא יעזבו את הגורים הם הלכו..(אני לא מבינה הכל צריך להיות באלימות?!) למה הם לא מבינים כשמדברים איתם כמו בני אדם..!! ומה שהכי הרגיז אותי זה שעמדתי שם וביקשתי מהם להפסיק והם המשיכו להוסיף מים לקופסה מול הפרצוף שלי!!! הגורים המסכנים ישבו בקופסה רטובים ומפוחדים,לא יכולתי להשאיר אותם שם,כי אומנם חם אבל הם היו רטובים וברחוב.. לא היה באפשרותי לקחת אותם כי הם 3 ואני כבר מלאה,אין לי כבר אפשרות לקחת עוד.. התחננתי בפני הידיד שלי שיקח אותם כי הוא היחיד שיש לו רק כלב בבית,והוא הסכים,אני מקווה שאולי אני אצליח לשכנע אותו להשאיר אותם אצלו או לפחות רק 1.. פשוט נורא שהם עשו את זה,אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הייתי מגיעה אחרי 10 דק
 

bar 23

New member
עצוב... ../images/Emo10.gif

נסי לצלם את המתוקים ולהעלות תמונה, אולי הם ימצאו פה בית חם.... בהצלחה!
 

enat06

New member
איזה מזל שהיית שם כדי להציל אותם..

ומה עם הגורים? מקווה שהידיד יודע איך מטפלים בגורי חתולים, אם לא- יוכלו להנחות אותו כאן, אם אתם באיזור המרכז וממונעים אתם יכולים לנסות יום אימוץ כבר מחר בבוקר, מקווה שהוא ידאג לייבש אותם טוב טוב ולתת להם אוכל כמו שצריך..
 

Twilight6

New member
הוא לא ממש

יודע לטפל בגורי חתולים,אבל לא נורא,אני הייתי שם וייבשתי אותם,והסברתי לו איך לטפל בהם הם לא גורים מאוד מאוד קטנים להערכתי הם כבר בני 3 וחצי שבועות אולי אפילו 4..הבאתי להם אוכל יבש והם אכלו אותו די בקלות ככה שאין צורך להניק אותם מבקבוק.. לגבי היום אימוץ אני לא גרה במרכז אבל כן אני כנראה נוסעת מחר בדיוק לאזור המרכז-רמת השרון.. אז אם רק תוכלי למסור לי פרטים לגבי המקום או איזה עמותה מארגנת את היום אימוץ,ומה צריך לעשות.. אני אשמח,תודה!
 

דנצו1

New member
בשבתות יש יום אימוץ של אס.או.אס

זה בהרצליה ליד המתחם של שדה התעופה שם קרוב לפסי הרכבת לפני כפר שמריהו.
 

moggycat

New member
זוועה, לא יודעת מה קורה השנה

אבל כמויות הגורים עצומות והם חסרי ישע ועוברים זוועות חמורות יותר משנה לשנה.
 
למעלה