התעוררתי מוקדם יותר מידי מוקדם... בשעה שלוש לא הצלחתי להירדם המחשבות הטריפו אותי... לקחתי את התרפי'ה שלי...מיוזיק... ויצאנו לטיולון. לנשום את האוויר הנקי לנשום ולשאוף לנשום ולשאוף לנשום עמוק את הניחוח הטהור ולשאוף החוצה כמה מחשבות...