התנ"ך כסיפור
במסגרת עבודתי (החדשה) כמבקר הספרות של nrg קראתי בשבת את ספרו "אל העפר" של יובל שמעוני. (ספר דקיק על הנ"ך כסיפור) הקריאה בספר הייתה בעבורי חוויה מטלטלת. געגועים. אחרי הכל לא קראתי אף פעם ספרי עיון בנושא התנ"ך. אקיצער אני מאוד מאוד ממליץ על הספר לאנשים שתנ"ך עדיין מעניין אותם. הנה הביקורת שכתבתי
במסגרת עבודתי (החדשה) כמבקר הספרות של nrg קראתי בשבת את ספרו "אל העפר" של יובל שמעוני. (ספר דקיק על הנ"ך כסיפור) הקריאה בספר הייתה בעבורי חוויה מטלטלת. געגועים. אחרי הכל לא קראתי אף פעם ספרי עיון בנושא התנ"ך. אקיצער אני מאוד מאוד ממליץ על הספר לאנשים שתנ"ך עדיין מעניין אותם. הנה הביקורת שכתבתי